۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
قنبرپور: حسینی در لیست برانکو نیست

تلاش برای تحمیل سیدجلال به برانکو؟

حسینی از بهترین مدافعان ایران است اما در لیست برانکو یک دفاع خارجی حضور دارد و ما در حال متقاعد کردن سرمربی تیم هستیم که در مواردی در لیست خود تجدید نظر کند.
کد خبر : ۲۴۶۶۱۵
صراط: مربی پرسپولیس در جمع هواداران این تیم تاکید کرد که سیدجلال حسینی در لیست برانکو قرار ندارد.

مصطفی قنبرپور با حضور در جمع هواداران ناراضی پرسپولیس مقابل این باشگاه به آنها گفت؛ وقتی سید جلال حسینی در لیست خرید برانکو قرار ندارد نمی‌توانیم او را جذب کنیم.

تجمع نزدیک به 200 هوادار پرسپولیس جلوی ساختمان این باشگاه و اعتراض آنها به نحوه عملکرد مسئولان باشگاه در فصل نقل و انتقالات باعث شد مصطفی قنبرپور در جمع این هواداران ناراضی حضور یافته و دقایقی با آنها صحبت کند.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس و مربی این تیم در جمع هواداران گفت: من جای دیگری بودم اما به خاطر شما هواداران به اینجا آمدم تا به صحبت‌هایتان گوش دهم. در زمان مدیریت نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس از من دعوت به همکاری شد اما چون شرایط طوری بود که حرف با عمل یکی نبود حاضر به کار در باشگاه نشدم. با تغییر مدیریت صورت گرفته حاضرم در هر پستی به باشگاه پرسپولیس خدمت کنم.

قنبرپور با بیان اینکه علی اکبر طاهری یا حسین عبدی باید به جای او با شما هواداران صحبت کنند بعد از شنیدن اعتراضان آنها، ادامه داد: شما اصرار دارید که باشگاه سید جلال حسینی را به خدمت بگیرد اما وقتی این بازیکن در لیست برانکو نیست ما نمی‌توانیم به این مسئله ورود کنیم. حسینی از بهترین مدافعان ایران است اما در لیست برانکو یک دفاع خارجی حضور دارد و ما در حال متقاعد کردن سرمربی تیم هستیم که در مواردی در لیست خود تجدید نظر کند.

وی در ادامه هواداران پرسپولیس را دعوت به آرامش کرد اما آنها تاکید داشتند که باید با علی اکبر طاهری صحبت کنند آن هم در شرایطی که سرپرست باشگاه پرسپولیس در ساختمان این باشگاه حضور نداشت.
منبع: تسنیم