۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

در تمرین امروز آبی پوشان چه گذشت؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نخستین تمرین این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از هواداران خواست وی را مورد حمایت قرار دهند.
کد خبر : ۲۴۶۶۷۳
صراط: نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال برای حضور در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر عصر روز شنبه و از ساعت ۱۸ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این تمرین هشت بازیکن بزرگسال و چند بازیکن امید حضور داشتند.

* قبل از شروع تمرین، پرویز مظلومی دقایقی چند بازیکن جوان تیم را به گوشه‌ای فرا خواند و با آنها صحبت کرد و سپس دین محمدی نیز لحظاتی با آن ۴ بازیکن صحبت کرد و سپس آنها به سایر بازیکنان پیوسته و تمرین کردند.

* لحظاتی قبل از شروع تمرین، پرویز مظلومی به میان تماشاگران رفت و دقایقی با آنان به گفتگو نشست و ضمن شنیدن صحبت آنها، از آنها خواست که از تیم محبوب‌شان حمایت کنند.

* چند تن از هواداران نیز با آوردن گل و شیرینی در تمرین و تقدیم گل‌ها به مظلومی، حضور او را به عنوان سرمربی تبریک گفتند.

* هواداران حاضر در کمپ هیچ بازیکنی را مورد تشویق قرار نداده و در سکوت کامل به تماشای تمرین پرداختند.

* برخی از هوادارانی که فصل قبل امیر قلعه‌نویی را مورد حمایت و تشویق قرار می‌دادند امروز در کمپ حاضر شده و پرویز مظلومی را مورد حمایت قرار دادند. مظلومی از هواداران خواست که به تنها چیزی که فکر می‌کنند حمایت از تیم‌شان است تا بازیکنان بتوانند با حمایت آنها، فصل موفقی را شروع کنند.

* در ابتدای تمرین، مجید صالح لحظاتی با بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر قربانعلی‌پور مربی بدنساز جدید استقلال بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به مرور کار با توپ پرداختند. مظلومی با لباس شخصی در زمین حضور داشت و کار را به دستیارانش سپرده بود.

* پس از اینکه بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده در قالب دو تیم صورتی و سبز کار با توپ را آغاز کرده و به زدن شوت و ضربات سر پرداختند و سپس آرام آرام مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند.

* در حاشیه تمرین استقلال خبرهایی مربوط به مذاکره با سیدجلال حسینی مطرح شد که سرمربی این تیم آن را تایید کرد و احتمال حضور حسینی در باشگاه استقلال برای مذاکره وجود دارد.

* تمرین تیم استقلال بخاطر برگزاری دیدار تیم ملی والیبال عصر فردا برگزار نمی‌شود ولی بازیکنان این تیم در نوبت صبح به تمرین بدنسازی می‌پردازند.

منبع: مهر