۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

قنبرپور: درمورد سیدجلال از برانکو بپرسید

قنبرپور در مورد اینکه آیا مسئولان حسینی را نمی‌خواهند گفت: این طور نیست اتفاقا تعامل خوبی با طاهری دارد اما در جلسه‌ای که با اعضای کادر فنی داشتیم خود آقای طاهری تاکید کرد که هر شخصی که مدنظر برانکو است برای مذاکره به باشگاه بیاید. در هر صورت برانکو مربی بزرگی بوده و او باید پاسخگوی مسائل فنی باشد.
کد خبر : ۲۴۷۱۵۳
صراط: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نگران تیم هستند و دلشان برای پرسپولیس می‌سوزد.

مصطفی قنبرپور در مورد تجمع امروز هواداران پرسپولیس گفت: به آنها  اعلام کردم که همه ما یک خانواده هستیم و با هم جر و بحث و دشمنی نداریم. آنها نیز نگران هستند دلشان برای پرسپولیس می‌سوزد اما خودش شما هم شاهد هستید که ما تلاش می‌کنیم و حتی شب‌ها تا چه ساعتی در باشگاه می‌مانیم تا دغدغه همین هواداران رفع شود. جا  دارد از هواداران تشکر کنم که سعه صدر نشان می‌دهند و مسائل را تحمل می‌کنند.

قنبرپور ادامه داد: یک تشکر ویژه از مدیریت و هیات مدیره دارم که تلاش کردند تا بازیکنان خوبی را جذب کنیم و تشکر از بازیکنانی مثل عالیشاه، نوروزی و احمدزاده که اعتماد کردند، برگشتند و قرارداد خود را تمدید کردند و حتی دیروز تا اذان مغرب در جای دیگری با نوری که کاپیتان شایسته پرسپولیس است و با تمام پیشنهادهای چشمگیری که دارد در تلاش است تا در پرسپولیس بماند، به صحبت پرداختیم هرچند که او به تیم قطری تعهد داده اما ما هم دست به دست هم داده‌ایم تا بازیکنان شایسته را حفظ کنیم.

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس در مورد اینکه زمان در حال از دست رفتن است گفت: همه سعی و تلاش ما این است تا تیم هرچه سریعتر بسته شود حتی با جماعتی صحبت کردیم تا تست پزشکی بدهد و یک بازیکن دیگر هم مدنظربرانکو است و صبح فردا به ایران می‌رسد.

وی افزود: می‌دانم که اهالی رسانه و هواداران همه نگران وضعیت پرسپولیس هستند اما بدانید که همه سعی می‌کنیم تا تیم هرچه سریعتر بسته شود تا بتوانیم با نفرات کامل به اردو برویم.

قنبرپور در مورد بازیکن مدنظر برانکو گفت: او کروات است در دفاع میانی بازی می‌کند. غیر از او نیز یک مهاجم خارجی دیگر مدنظر برانکو است و با او نیز امروز و فردا صحبت می‌کنیم.

وی در مورد سید جلال حسینی گفت: سید جلال را چند سال است می‌شناسم و بازیکن ارزنده‌ای است. بارها سوال شده که چرا به تیم اضافه نمی‌شود. اما این سوال را از برانکو بپرسید چون این موضوع تصمیم  اوست. برانکو تصمیم دارد یک مدافع خارجی که لیبرو بوده و نقش رهبری را ایفا می‌کند به تیم اضافه شود و صلاح کار را خود او می‌داند.

قنبرپور در مورد اینکه آیا مسئولان حسینی را نمی‌خواهند گفت: این طور نیست اتفاقا تعامل خوبی با طاهری دارد اما در جلسه‌ای که با اعضای کادر فنی داشتیم خود آقای طاهری تاکید کرد که هر شخصی که مدنظر برانکو است برای مذاکره به باشگاه بیاید. در هر صورت برانکو مربی بزرگی بوده و او باید پاسخگوی مسائل فنی باشد.

وی افزود: خوشحالم که عبدی هم باز گشته است. او سخنگوی باشگاه است و می‌تواند در موارد  این چنینی صحبت کند خود من نیز روزی سه چهار بار از طریق چلنگر با برانکو در تماس هستیم تا با توجه به زمان کم باقی مانده بتوانیم یک آرامش نسبی در باشگاه به وجود بیاوریم.

قنبرپور گفت: بازیکنی مثل نوری که می‌داند شاید آینده مالی‌اش بهتر از ماندن در پرسپولیس باشد جای تشکر ویژه دارد. ضمن اینکه امیدوارم تا چند روز آینده بتوانیم نفرات شایسته را جذب کنیم چرا که این قطار زمانی که راه بیفتد دیگر حرکتش رو به جلو خواهد بود.

مربی پرسپولیس در مورد وضعیت سوشا مکانی و اینکه او در سه بازی اول تیمش غایب است گفت: این هم یکی از دغدغه‌های برانکو است. با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم سرمربی او را به عنوان نفر اول قبول دارد اما اگر بازیکنی هم جذب می‌شود باید در قواره‌های پرسپولیس باشد. در جلسه‌ای که با او دارم در این خصوص صحبت می‌کنیم تا بتوانیم به نوعی این مسئله را جمع کنیم. چرا که در سه بازی اول سوشا را نداریم و این مسئله همه را به فکر فرو برده است.

قنبرپور در پایان در مورد اینکه آیا با توجه به تمایل انصاری‌فرد، این بازیکن به پرسپولیس خواهد آمد یا خیر گفت: امروز و فردا جلسه‌ای با برانکو داریم اما او یک مهاجم کروات را می‌خواهد که با صلاحدید این مربی، مهاجم کروات در اولویت است اما اگر نشد با صلاحدید برانکو با گزینه‌هایی که باقی مانده‌اند وارد  مذاکره می‌شویم.
منبع: فارس