۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۴

رجایی: گاهی نگران احمدی‌نژاد می‌شوم

کد خبر : ۲۴۷۲۶

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ديدار با برادر شهيد رجايي، ضمن گراميداشت ياد و خاطره 17160 شهيد مظلوم مبارزه با ترور و نفاق گفت: سي‌امين سالگرد شهادت شهداي مبارزه باترور و نفاق فرصت مناسبي است تا اندكي از مظلوميت اين عزيزان بكاهيم و نسل جوان را با دلاوري‌هاي‌شان بيش از پيش آشنا كنيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: برنامه‌هاي ستاد گراميداشت سي و امين سالگرد شهداي مبارزه با ترور و نفاق در طول سال و در تمام نقاط كشور ادامه پيدا مي‌كند و مراسم بزرگداشت شايسته‌اي براي شهيد رجايي در استان قزوين در نظر گرفته شده است.

در اين ديدار محمدحسين رجايي در خصوص شخصيت بي‌نظير شهيد رجايي گفت: امثال شهيد رجايي با آن درجه از اخلاص و ولايتمداري خيلي كم هستند. نمي توانم بگويم نيستند چراكه اگر امثال رجايي نبودند انقلاب اداره نمي‌شد. مرحوم رجايي واقعاً اخلاص داشت و هيچ چيز را براي خودش نمي‌خواست.

وي با تقدير از حركت سازمان بسيج مستضعفين در گراميداشت دهه شهداي مظلوم مبارزه با ترور و نفاق اظهار داشت: جنايت‌هاي منافقين و رشادت‌هاي مردم در دوران ناامني و خطر، بايد براي نسل سوم تشريح شود تا بيشتر قدر انقلاب و آرامش حاكم بر كشور را بدانند و دراين زمينه وظيفه صدا و سيما بسيار حائز اهميت است و بايد كار فرهنگي قوي‌تري انجام شود.

وي در خصوص مسئله شهادت شهيد ‌رجايي خاطرنشان كرد: شهيد رجايي به خاطر باطن پاك و زلالي كه داشت، بسيار خوش‌بين بود و منافقين با سوءاستفاده از خوش‌بيني وي، او را به شهادت رساندند.

وي ادامه داد: خدا رحمت كند شهيد لاجوردي را، اين شهيد بابصيرت نافذ خود منافقين را خيلي خوب مي‌شناخت. بايد بعد از حوادث ترور شهيد رجايي و انفجار حزب جمهوري پيگيري مي‌كرديم تا معلوم شود چه كسي كلاهي را به حزب جمهوري معرفي كرد و چرا يك عكس هم از كشميري و كلاهي وجود ندارد و چرا در تشييع جنازه شهيد رجايي عده‌اي شعار مي‌دادند كشميري راهت ادامه دارد؟

وي در خصوص نقش بهزاد نبوي و ديگر اصلاح‌طلبان آمريكايي در شهادت شهيد رجايي گفت: معرف كشميري به شهيد رجايي، شخص بهزاد نبوي است. كشميري در ابتدا قصد داشت امام (ره) را ترور كند و هنگامي كه نتوانست به سراغ شهيد رجايي آمد.

رجايي تأكيد كرد: به‌خاطر بي‌تجربگي در مسائل امنيتي، اوايل انقلاب خيلي هزينه داديم. اگر محافظين بيت‌امام (ره) با تجربه و پخته بودند هنگامي كه ديدند كشميري اجازه بازرسي بدني را نمي‌دهد، او را رها نمي‌كردند و همانجا او را بازداشت مي‌كردند اما اين تجربه‌ها در اوايل انقلاب وجود نداشت.

وي با اشاره به بي‌پروايي رئيس‌جمهور براي حضور در اماكن عمومي و جمع‌هاي مردمي، تصريح كرد: واقعش اين است كه خيلي وقت‌ها نگران آقاي احمدي‌نژاد مي‌شوم. ما هزينه‌هاي سنگيني در ابتداي انقلاب پرداختيم و مسئولين بايد به مسائل حفاظتي توجه بيشتري كنند.

رجايي به وقاحت اصلاح‌طلبان در سوء استفاده از نام شهيد رجايي اشاره كرد و گفت: اگر اشتباه نكنم 4 سال مانده به تشكيل دولت اول آقاي احمدي‌نژاد، اصلاح‌طلبان در قزوين مراسم بزرگداشتي براي شهيد رجايي برگزار كردند كه سخنرانان آن مراسم بهزاد نبوي و مرتضي حاجي بودند. آقاي حاجي شروع كرد به تعريف از شهيد رجايي و در آخر گفت اكنون كه شهيد رجايي بين ما نيست بايد قدر رجايي زمان خود، يعني آقاي خاتمي، را بدانيم! بعد هم بهزاد نبوي گفت من سال‌ها با رجايي زندان بودم و رفاقت طولاني با وي داشته‌ام. در حالي كه او قاتل شهيد رجايي را به ايشان معرفي كرده بود.

وي افزود: هنگامي كه نوبت به سخنراني بنده رسيد گفتم شما فقط شعار مي‌دهيد اما به دستور شرع عمل نمي‌كنيد. شما هيچ نسبتي با شهيد رجايي نداريد. شهيد رجايي بخشنامه نماز اول وقت را صادر كرد اما شما در دولت آقاي موسوي بخشنامه ايشان را لغو كرديد چون پايبند به مسائل شرع نيستيد و اعتقادي به شرع نداريد. شهيد رجايي به مسائل بيت‌المال حساس بود، تا حدي كه موتورش را به پسرش نداد تا در محوطه رياست جمهوري سوار شود، اما شما به هر نماينده مجلس يك ماشين داديد بعد هم رفتيد در مجلس گفتيد هر كس نگرفته دستش را ببرد بالا!

بردار بزرگتر شهيد رجايي در ادامه اظهار داشت: در زمان همين آقاي موسوي برخلاف نظر امام (ره) اقتصاد ما را كاملاً دولتي كردند و واردات انحصاري را در اختيار عده‌اي خاص گذاشتند كه هيچ نسبتي با شرع و اخلاق نداشتند. هم صنايع ما آسيب جدي ديد و هم عده‌اي يك شبه پول‌هاي كلان به جيب زدند و بعدها در برابر انقلاب ايستادند.

رجايي ادامه داد: بعد از مراسم حتي 5 نفر هم براي اقامه نماز حاضر نشدند. نه بهزاد نبوي آمد و نه وزير آموزش و پرورش. مراسم را هم سال بعد تعطيل كردند و اين نشان مي‌دهد كه اين‌ها هيچ اعتقادي به راه شهيد رجايي نداشتند و صرفاً به دنبال استفاده ابزاري از نام شهيد بودند.

وي نقش قوه قضائيه را مورد توجه قرار داد و افزود: همين الان هم مي‌شود پرونده شهادت شهيد رجايي و باهنر را پيگيري كرد و قوه قضائيه بايد راه شهيد لاجوردي را ادامه دهد.

وي در پايان گفت: ان‌شاءالله خداوند به رهبر عزيز انقلاب طول عمر و توفيق هر چه بيشتر بدهد. بحمدالله امروز مردم و به خصوص جوانان و دانشجويان ما بيدارند و انقلاب در مسير نوراني كه امام (ره) ترسيم كرده است با قدرت در حال پيش روي است.