۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

داعش 11 نفر را زنده‌زنده به صلیب کشید

این درحالی است که داعش روز گذشته (پنج‌شنبه) بیش از 80 نفر از عناصر خود در استان دیر الزور را به اتهام خیانت و عصیان و سرکشی علیه خلیفه (ابو بکر البغدادی) اعدام کرد.
کد خبر : ۲۴۷۴۲۸
صراط: گروه تروریستی تکفیری «داعش» تنها ظرف 24 ساعت گذشته اقدام به اعدام 80 نفر از عناصر خویش و زنده به صلیب کشیدن 11 کارگر سوری در استان دیر الزور کرد.

شهر «المیادین»، واقع در استان دیر الزور در شرق سوریه امروز (جمعه) شاهد درگیری‌های شدید بین دو گروه تروریستی تکفیری «داعش» و «جبهه النصره» بود.

این درگیری‌ها از شب گذشته و به دنبال ترور پلیس دینی داعش موسوم به «حسبه» در شهر المیادین و معاون وی بدست عناصر النصره آغاز شد.

این درحالی است که داعش روز گذشته (پنج‌شنبه) بیش از 80 نفر از عناصر خود در استان دیر الزور را به اتهام خیانت و عصیان و سرکشی علیه خلیفه (ابو بکر البغدادی) اعدام کرد.

از سوی دیگر، این گروه تروریستی تکفیری 11 نفر از اهالی شهر «المیادین» در ریف دیر الزور را در خیابان ابوکمال این شهر، روی نرده‌های مقر «حسبه» این گروه در المیادین زنده به صلیب کشید.

این افراد که همگی کارگر ساختمانی بودند، پیش از به صلیب کشیده شدن توسط داعش هریک به 70 ضربه شلاق محکوم شده بودند. داعش به گردن هریک از آنها پلاکاردی انداخته بود که روی آن نوشته شده بود «مجازات روزه خواری یک روز زنده به صلیب کشیده شدن و 70 ضربه شلاق است».

از سوی دیگر، دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی داعش در دیر الزور تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد، این گروه اقدام به جذب کودکان زیر 15 سال و به خدمت گرفتن آنها در صفوف خود کرده است.

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی داعش در این خصوص توضیح داده است که این کودکان پس از پیوستن به داعش دوره آموزشی عقیدتی و دینی را به 2 هفته سپری می‌کنند و پس از آن تحت آموزش‌های نظامی قرار می‌گیرند.

منابع محلی تاکید می‌کنند: گروه تروریستی تکفیری داعش که بر مناطق بی‌شماری از استان دیر الزور تسلط دارد، تاکنون تعداد زیادی از کودکان مناطق تحت تصرف خود در این استان را با وعده‌های مالی جذب خود کرده است و بسیاری از این کودکان جان خود را در جریان درگیری‌های رخ داده در مناطق مختلف سوریه از دست داده‌اند.

از سوم ژوئیه سال گذشته اغلب ساکنان استان دیر الزور که مناطق‌اشان توسط داعش تصرف شد، از رفتن به مدارس و ادامه تحصیل محروم شده‌اند، چون داعش نظام آموزشی سوریه را نظامی مرتد به شمار می‌آورد و سیستم آموزشی خود را بر این مناطق تحمیل می‌کند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط داعش صلیب