۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

پیشنهاد یک تیم بوندس‌لیگایی به جهانبخش

یک تیم بوندس‌لیگایی هم برای خرید مهاجم جوان تیم ملی اعلام آمادگی کرد.
کد خبر : ۲۴۸۳۶۴

صراط: علیرضا جهانبخش، مهاجم جوان و خوش آتیه تیم ملی فوتبال ایران این روزها تمرینات خود را برای فصل جدید با تیم خود یعنی نایمخن آغاز کرده است.

جهانبخش یک سال دیگر با نایمخن قرارداد دارد، با این حال انتقال این بازیکن به تیم‌های دیگر به هیچ وجه امر بعیدی نیست و این احتمال وجود دارد که مهاجم ایرانی نایمخن برای فصل آینده تیم خود را تغییر دهد.

در حال حاضر هیچ پیشنهاد رسمی برای جهانبخش به نایمخن نرسیده است اما همچنان دو تیم هلندی و به تازگی یک تیم از بوندس‌لیگا با تماس با مدیربرنامه‌های ایرانی این بازیکن از علاقه خود برای خرید جهانبخش خبر داده‌اند و آمادگی خود را برای تحقق این امر اعلام کرده‌اند.

گفتنی است برایتون انگلیس نیز جهانبخش را می‌خواست که هفته گذشته با تماس مدیربرنامه‌های این بازیکن ایرانی و پیغام منفی وی برای تیم انگلیسی برای چندمین بار، عملاً حضور جهانبخش در این تیم منتفی شد.

در نهایت اینکه اگر پیشنهاد رسمی تا زمان آغاز مسابقات به جهانبخش نرسد، این بازیکن فصل جدید را با نایمخن آغاز خواهد کرد و از آنجایی که این بازیکن فصل گذشته بیشترین تأثیر را در راه بازگشت این تیم به لیگ برتر ایفا کرد؛ علاقمندان و هواداران این تیم هلندی به شدت از این موضوع استقبال خواهند کرد و شاید همین علاقه هواداران در نهایت باعث ماندن علیرضا در تیم نایمخن شود.

منبع: فارس