۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

آخرین تحولات‌میدانی دراطراف بیجی+تصاویر

نیروهای ویژه ارتش عراق(گردان طلائی) به کمک نیروهای بسیج مردمی موفق شدند در ادامه عملیات پاکسازی پالایشگاه بیجی منطقه 600 واقع در شمال شرق پالایشگاه را به کنترل خود درآوردند.
کد خبر : ۲۴۹۰۳۷
صراط: در این عملیات ده ها تن از عناصر داعش از جمله 4 تک تیرنداز دارای تابعیت چچنی را کشته شدند. بخش های کوچکی از شمال شرق پالایشگاه بیجی در اختیار گروه داعش می باشد.

آخرین تحولات‌میدانی دراطراف بیجی+تصاویر

به دلیل راه ارتباطی و کمک رسانی عناصر داعش از شمال پالایشگاه بیجی با مناطق مجاور رودخانه دجله در شرق پالایشگاه و شرق روستای البوجواری عملیات پاکسازی پالایشگاه به کندی صورت می گیرد.عناصر داعش بدلیل نفوذ در مناطق شرقی پالایشگاه هر از گاهی حملاتی را علیه مواضع نیروهای عراقی در اطراف پالایشگاه و روستای البوجواری انجام می دهند.

آخرین تحولات‌میدانی دراطراف بیجی+تصاویر

شهرستان بیجی

بخش های کوچکی از مرکز و شمال شرق شهرستان بیجی (کمتر از 15 درصد)همچنان در اختیار عناصر تروریستی داعش می باشد.نیروهای ویژه ارتش عراق(گردان طلائی) به کمک نیروهای گردان اهل حق و گردان علی اکبر(ع) زیر نظر الحشد الشعبی اقدام به محکم کردن مواضع خود در مناطق پاکسازی شده در مرکز و شمال شهرستان می کند و همچنین در حال خنثی سازی ده ها بمب در مناطق پاکسازی شده هستند.

آخرین تحولات‌میدانی دراطراف بیجی+تصاویر

مناطق قرمز رنگ در نقشه :نیروهای عراقی. مناطق مشکی:تروریست های داعش

برخی از سایت های تروریست های داعش در چند روز گذشته بدلیل شکست های پی در پی در بیجی و بالا بردن روحیه عناصر خود اقدام به شایعه سازی مبنی بر تصرف مناطق مرکزی و شمالی بیجی از جمله منطقه «السکک» می کنند که کاملا دروغ می باشد.

آخرین تحولات‌میدانی دراطراف بیجی+تصاویر

در حال حاضر نیروهای عراقی تمرکز خود را بیشتر بر پاکسازی مناطق آلوده باقی مانده در شهرستان و شهرک چینی در شرق بیجی کرده اند و سعی بر پاکسازی مناطق در روزهای آینده دارند.

منبع: فارس
برچسب ها: بیجی عراق صراط