۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
ملی پوش تیراندازی:

فقط ژست تیراندازی می‌گیرم!

الهه احمدی در خصوص نحوه فعالیت تیراندازان گفت: کمبود فشنگ‌های تمرینی باعث شده تیراندازان فقط ژست تیراندازی بگیرند.
کد خبر : ۲۴۹۶۷۶
صراط: الهه احمدی درباره آمادگی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی آذربایجان بیان کرد: در رشته بادی تمرینات منظم و خوبی داریم و خوشبختانه دیگر تیراندازان نیز با تمرینات مداوم به آمادگی نسبی رسیدند اما در بخش خفیف همچنان با کمبود فشنگ روبرو هستیم و فقط حالت‌گیری می‌کنیم

وی ادامه داد: تیراندازان بخش خفیف با همان مشکلات گذشته روبرو هستند و امکانات در این بخش نامناسب است و اگر شرایط به همین صورت پیش برود، در مسابقات آذربایجان با مشکل روبرو خواهیم شد.

احمدی گفت: حدود دو هفته برای اعزام به مسابقات فرصت داریم که طی این مدت حتماً به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید.

ملی‌پوش تیراندازی در ادامه افزود: متأسفانه اردو هانوفر آلمان به دلیل کمبود بودجه به تعویق افتاد و چون فشنگ‌های تهیه شده برای تمرین تیراندازان از این کشور خریداری شد، تیم ملی باید به این اردو برود، در غیر این صورت لغو آن هم به ضرر فدراسیون است، هم به ضرر تیم ملی.

وی افزود: تعداد تیراندازان حاضر در تیم ملی خیلی کم شده است و فدراسیون نیز به دلیل کمبود بودجه قادر به اعزام همه ملی‌پوشان نیست اما با این حال مسئولین همه تلاششان را می‌کنند تا تیراندازان را به اردو هانوفر اعزام کند.

احمدی اشاره کرد: اردو هانوفر یک فرصت بسیار استثنایی برای تیراندازان است. با توجه به این که فشنگ برای مسابقات آذربایجان نیز خریداری شد با لغو آن تیم ملی با مشکل جدی روبرو می‌شود و در حال حاضر  نیز هیچ فشنگی برای حضور در رقابت‌های آذربایجان نداریم.

ملی‌پوش تیراندازی عنوان کرد: شرایط فعلی تیراندازی واقعاً ناراحت کننده است و با این وضعیت دیگر جبرانی برای فرصت‌های از دست رفته وجود ندارد.