۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

آخرین شرور استان فارس دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران انتظامی و در یک عملیات سریع آخرین شرور این استان درشرق فارس دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد.
کد خبر : ۲۴۹۸۶۴
صراط: سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع سرقت های مکرر در شهرستان های زرین دشت، جهرم، فسا، لارستان، شیراز و داراب توسط یک نفر شرور مسلح به نام 'ن م' ساکن دبیران از توابع زرین دشت در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران قرارگاه عملیاتی صالحین فرماندهی انتظامی استان فارس با هماهنگی با دستگاه قضایی پرونده این شرور را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند که با تحقیقات انجام شده مشخص شد فرد مورد نظر به همراه همدستان خوددر منزلی در شهر دبیران از توابع شهرستان زرین دشت مخفی شده است .

این مقام مسوول ادامه داد: پس از محاصره منزل شرور مورد نظر در درگیری دوساعته ماموران و این باند سرکرده و دونفر از اعضای بانددستگیر، سه نفر زخمی و یک نفر به هلاکت رسید.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه از اعضای این باند شرور سه قبضه اسلحه جنگی کشف شدادامه داد: این شرور چندین فقره سرقت مسلحانه از منازل و مغازه، تیراندازی به طرف ماموران انتظامی،شرکت در درگیری های مسلحانه و سرقت احشام را در پرونده خود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال جدید 10 تن و 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان فارس کشف شد بیان داشت:در این خصوص 37 باند منهدم و انواع موادمخدر شامل 81 کیلو و 690گرم هرویین ،هفت تن و 498 کیلو و 900 گرم تریاک ،دو تن و 143 کیلو و 40 گرم حشیش ،19 کیلو و 800 گرم شیشه و سایر موادمخدر از قاچاقچیان بدست آمده و در این ارتباط چهار هزار و 283 نفر قاچاقچی، خرده فروش،معتاد و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی در مورد تصادفات استان بدون اشاره به آمار خاصی نیز گفت: در طول این مدت متوفیان ناشی از حوادث ترافیکی 13 درصد و مصدومان نیز 15 درصد کاهش داشته است .

فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص برخورد با منازل مبله در استان فارس هم اظهار داشت: در این خصوص تعداد 125 منزل و 217 مورد تلفن شناسایی و تا کنون 40 باب منزل پلمپ و 160 خط تلفن قطع شده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: شرور فارس صراط