۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

رئال قهرمان گینس‌کاپ استرالیا شد

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با برتری پرگل برابر منچسترسیتی انگلیس، قهرمان گینس کاپ استرالیا شد و شکست سنگینی را به شاگردان پیگرینی تحمیل کرد.
کد خبر : ۲۵۰۰۹۲
صراط: در حالی که سه تیم رم، منچسترسیتی و رئال مادرید در تورنمنت پیش فصل گینس کاپ در کشور استرالیا شرکت کرده بودند، در نهایت این مادریدی‌ها بودند که با برتری 4 بر یک برابر منچسترسیتی عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

در حالی‌که رئال مادرید در دیدار نخست مقابل رم در ضربات پنالتی شکست خورده بود و سیتی نیز در ضربات پنالتی رم را شکست داده بود به مصاف هم رفتند.

در نیمه نخست مسابقه فابین دلف، خرید جدید سیتی از آستون‌ویلا با مصدومیت همسترینگ مواجه شد و زمین مسابقه را ترک کرد. در ادامه و در دقیقه 22 کریم بنزما رئال را به گل رساند و 3 دقیقه بعد نیز رونالدو اختلاف را به دو گل رساند تا 100 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه که اغلب طرفدار رئال بودند، به شادمانی بپردازند.

حملات رئال مادرید ادامه داشت و بازی تحت کنترل این تیم بود تا این‌که در اواخر نیمه نخست کرنر ارسالی ایسکو نیز با ضربه سر په‌په وارد دروازه هارت شد؛ از نکات جالب نیمه نخست، هو شدن استرلینگ از سوی اکثریت ورزشگاه و حضور یک هوادارا در زمین برای عکس گرفتن با گرت بیل بود. درقیقه 45 سرخیو راموس بیرون محوطه جریمه به شکلی مضحک مرتکب خطای هند شد، اما داور به اشتباه آن را داخل محوطه تشخیص داده و پنالتی اعلام کرد تا یحیی توره دروازه رئال را باز کند و نیمه اول را 3-1 خاتمه بخشد.

با آغاز نیمه دوم، رافا بنیتز، سرمربی رئال تعویض‌هایی انجام داده و کاسمیرو، دنیلو، خسه و واران را به میدان فرستاد و به ترتیب مودریچ، کارواخال، بنزما و په‌په را بیرون کشید. سیتی این نیمه را هجومی‌تر آغاز کرد، اما رفته رفته باز هم رئال مادرید صاحب توپ و میدان شد و یک‌بار هم روی همکاری ایسکو و رونالدو دروازه هارت را باز کرد که باز هم به اشتباه آفساید گرفته شد.

در ادامه، رئال باز هم به گل رسید و در دقیقه 73 رئال مادرید توسط بازیکن تعویضی خود، دنیس چریشف به گل چهارم هم دست یافت تا کار سیتی کاملاً تمام شود. رئال مادرید با این پیروزی در این تورنمنت 4 امتیازی شد و برنده این مسابقات سه تیمی شد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید که در پیروزی 4-1 تیمش مقابل منچسترسیتی 65 دقیقه بازی کرد و یک گل نیز به ثمر رساند، جایزه بهترین بازیکن میدان را در پایان مسابقه دریافت کرد.

منبع: ایسنا