۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

رسانه‌ملی برای پخش لیگ‌یک پول خواست

وی عنوان کرد: ما علاقمند هستیم تمام بازی‌های تیم شهرداری به خاطر علاقمندان و مشتاقان فوتبال پخش مستقیم شود، اما جالب است که صدا و سیما برای پخش هر بازی 6 میلیون تومان از ما هزینه می‌خواهد.
کد خبر : ۲۵۰۲۰۷
صراط: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: در جذب بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل بنده دخالتی نداشتم و با تصمیم کادر فنی و سرمربی جذب بازیکنان انجام شده است.

بابک پورپناهی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: بنده با افقی روشن برای آینده این سازمان و تیم شهرداری برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان را انجام دادیم و سعی ‌ما بر این بوده است تا در سال گذشته و امسال تیم شهرداری اردبیل را که در مرحله سقوط و پرتگاه تزلزل بود، از این وضعیت نجات داده و در سطوحی بالاتر وضعیت تیم را ارتقا دهیم.

وی افزود: رهاورد این تلاش‌ها ایستادن تیم شهرداری در جایگاه مناسب در فصل گذشته بود که سعی کردیم با ایجاد انگیزه و شور و نشاط در جامعه برای امسال نیز هدف‌گذاری خاصی را در حمایت از تیم شهرداری انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل یادآور شد: امسال با برنامه منسجم و شایسته‌تر از سال‌های گذشته سعی کردیم تا تیمی در شان اردبیل مهیا کنیم که در این زمینه حمایت از تیم‌های پایه و افزایش توان فنی و برنامه‌های جدی در حمایت از این تیم با نظارت سرمربی بزرگسالان در حال انجام است.

پورپناهی دغدغه‌های جدی این حوزه را دغدغه مالی و کمبود منابع اعتباری اعلام کرد و گفت: بحث مالی یکی از دغدغه‌های جدی است که قطعا همه اعضای شورای شهر، شهرداری و سازمان تلاش می‌کنند تا این نارسایی برطرف شود، به طوری که ما در همه حوزه‌ها با برنامه‌ریزی و نگاه درست حرکت‌هایمان را انجام می‌دهیم و هیچ کار ما بدون برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری به انجام نمی‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه در همه رده‌های سنی تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تلاش می‌کنند تا رو به جلو حرکت کرده و به لیگ برتر صعود کند، تصریح کرد: هر چند ما با مشکلات مالی به دلیل وضعیت درآمدی نامناسب شهرداری روبه‌رو هستیم، ولی با حمایت‌های شهردار پرتلاش که توجهی جدی به مسائل حوزه اجتماعی و فرهنگی دارند، امیدواریم نارسایی‌ها و ضعف‌های احتمالی برطرف شده و تیم شهرداری اردبیل با توانمندی بیشتر در عرصه حضور داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تیم فوتبال شهرداری اردبیل را متعلق به همه اردبیلی‌ها دانست و افزود: انتظار ما این است که همه مسئولان دست به دست هم دهند تا این تیم بتواند در فصل جاری نیز در لیگ دسته اول موفق عمل کند که قطعا هزینه‌های مضاعف این تیم در فصل جدید حکم می‌کند تا همه دستگاه‌های متولی پای کار بیایند.

پورپناهی گفت: تامین امکانات سخت‌افزاری قطعا در دست ما نیست و مسئولان امر باید پیشقدم شوند تا تیم شهرداری اردبیل در زمینی مناسب امکانات مطلوب‌تر تمرینات آماده‌سازی خود را انجام دهد.

وی عنوان کرد: ما علاقمند هستیم تمام بازی‌های تیم شهرداری به خاطر علاقمندان و مشتاقان فوتبال پخش مستقیم شود، اما جالب است که صدا و سیما برای پخش هر بازی 6 میلیون تومان از ما هزینه می‌خواهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل یادآور شد: اگر ما دنبال نشاط هستیم تا جوانانمان را از ورطه سقوط ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌ها نجات دهیم چنین سنگ‌‌اندازی‌های در پیش‌روی فوتبال صحیح به نظر نمی‌رسد و مذاکرات ما در حال انجام است تا صدا و سیمای اردبیل را مجاب کنیم تا پخش مستقیم بازی‌ها را انجام دهند.

پورپناهی ادامه داد: قطعا با ثمربخشی این کار به همت مسئولان پخش مستقیم بازی‌ها کمک خواهد کرد تا همه راضی بوده و یک فضای مناسبی برای سلامتی جوانان و نوجوانان ما رقم بخورد.

وی تصریح کرد: در جذب بازیکنان بنده هیچ دخالتی نداشتم و کادر فنی تصمیم‌گیری کرده است، سعی شده از بازیکنان بومی که در لیگ‌های مختلف کشور حضور داشتند، استفاده کنیم که قطعا در این زمینه کادر فنی نیز پاسخگو خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در مورد جذب اسپانسر گفت: ما با چراغ قوه دنبال جذب اسپانسر برای شهرداری اردبیل هستیم که امیدواریم با اعلام آمادگی کارخانجات و واحدهای تولیدی مختلف بتوانیم منابع مالی بیشتری را جذب کنیم.

پورپناهی در پایان سخنان خود هدف این سازمان را ایجاد نشاط در بین شهروندان و همشهریان اعلام کرد و یادآور شد: ما این نشاط را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد و امیدمان بر این است تا به صورت مصمم در صحنه حضور پیدا کنیم.
منبع: فارس