۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

تصادف زنجیره‌ای کامیون با ۶ خودرو در دولت

بی‌احتیاطی راننده کامیون خاور به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، منجر به تصادف ۶ خودروی دیگر شد.
کد خبر : ۲۵۰۳۰۵
صراط: سرهنگ مراد مرادی  درباره جزییات تصادف زنجیره کامیونت با ۶ دستگاه خودروی سواری در تقاطع خیابان دولت گفت :ساعت ۱۳ مورخ سوم مرداد یک کامیونت خاور یخچال‌دار در مسیر شمال به جنوب بلوار کاوه، بعد از پل صدر، در حال حرکت بود که در تقاطع دولت با ۶ وسیله نقلیه برخورد می‌کند.

وی افزود: این کامیونت خاور به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خود منحرف شده و در ابتدا با ۳ وسیله سواری ـ دو خودرو پژو ۲۰۶ و یک دستگاه اسپورتژـ که در مسیر شمال به جنوب در حال تردد بودند، تصادف کرد.

سرهنگ مرادی افزود: این کامیونت در ادامه نیز به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با ۳ خودروی دیگر از جمله پراید، سواری کیا و لکسوس مجدداً برخورد کرد .

وی با علام اینکه در جریان این تصادف زنجیره ای جمعا ۶ دستگاه خودروی سواری با هم برخورد کردند، افزود: یک زن سرنشین خودرو ۲۰۶ که حدودا ۵۰ ساله است در این حادثه مجروح می‌شود که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، خسارت و آسیب در این تصادف را شدید اعلام کرد و گفت: بی‌احتیاطی از جانب راننده خاور به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطّی از سرعت مطمئنه علت اصلی این تصادف است.

منبع: مهر