۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

یک استقلالی دیگر به تیم دایی پیوست

او در حالی راضی به پرداخت این مبلغ به استقلال تهران شده است که بیش از یک‌میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد.
کد خبر : ۲۵۰۳۶۵
صراط: مدافع فصل گذشته تیم استقلال تهران با عقد قرارداد یکساله رسما به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

بعد از حضور پرویز مظلومی در رأس کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران، امیرحسین صادقی که با این باشگاه قرارداد داشت در لیست مازاد قرار گرفت.

این بازیکن نیز بعد از صحبتی که با علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم داشت تصمیم گرفت رضایت‌نامه‌اش را از باشگاهش دریافت کند و شاگرد دایی شود که مدیران استقلال بیش از یک هفته از انجام این کار امتناع می‌کردند.

سرانجام امروز صادقی بعد از صحبت با مسئولان باشگاه استقلال تهران داشت موفق شد با پرداخت 350 میلیون تومان رضایت‌نامه را از تیم محبوبش بگیرد و با عقد قرارداد یکساله به عضویت تیم فوتبال صبای قم درآید.

او در حالی راضی به پرداخت این مبلغ به استقلال تهران شده است که بیش از یک‌میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد.

صادقی در سه فصل اخیر 83 بازی برای تیم فوتبال استقلال تهران انجام داده و دو گل به ثمر رسانده است.

این بازیکن 33 ساله در جام جهانی 2014 در هر سه بازی تیم ملی به میدان رفت و اکنون نیز جزء نفراتی است که کی‌روش همواره به اردوهایش دعوت می‌کند.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم علاوه بر استقلال تهران در مس کرمان و تراکتورسازی تبریز نیز بازی کرده است.

تیم فوتبال صبای قم روز گذشته با خوزه فیلیپه ماچادو برزیلی به توافق رسیده بود و صادقی دومین خرید این تیم در خط دفاعی محسوب می‌شود.

هادی شکوری، پیروز قربانی، سعید مهدی‌پور و آرام عباسی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم بودند که امسال در این تیم حضور ندارند اما دایی برای جایگزینی این نفرات تاکنون تنها دو بازیکن در این پست جذب کرده است.

صادقی پنجمین خرید لیگ برتری تیم صبا در نقل و انتقالات محسوب می‌شود و قاسم دهنوی، رضا حقیقی، حامد لک و محمد قاضی بازیکنان لیگ برتری بودند که این تیم اخیرا جذب کرده است و سامان آقازمانی، عبدالکریم اسلامی، نیما داغستانی و خوزه ماچادو نیز دیگر خریدهای تیم صبا هستند.

بعد از قاضی که نیم‌فصل سال گذشته در استقلال تهران بازی می‌کرد، صادقی دومین بازیکن این تیم است که در تیم جدید دایی حضور دارد.

مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور در حالی فردا پنجم مردادماه به پایان می‌رسد که تیم فوتبال صبای قم تنها می‌تواند یک بازیکن لیگ برتری دیگر جذب کند.
منبع: فارس