۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
در سانحه رانندگی

یک زن دیگر در کیش کشته شد

وسعت کم جزیره کیش و افزایش بی‌رویه تردد خودروها در خیابان‌های این جزیره و مرگ سه زن در سوانح رانندگی، نماد آرامش کیش را به سوی نابودی سوق می‌دهد.
کد خبر : ۲۵۰۳۶۸
صراط: وسعت کم جزیره کیش و افزایش بی‌رویه تردد خودروها در خیابان‌های این جزیره و مرگ سه زن در سوانح رانندگی، نماد آرامش کیش را به سوی نابودی سوق می‌دهد.

طی روزهای گذشته دومین قربانی تصادف رانندگی به جمع دیگر کشته‌شدگان سوانح رانندگی در جزیره کیش پیوست.

در شرایطی که تا 3 سال گذشته رکورد کمترین وقوع تصادف رانندگی در اختیار جزیره کیش بود و ظرف مدت بیش از 18 ماه هیچ گونه تصادف منجر به فوتی رخ نداده بود، شب گذشته بی‌احتیاطی و سرعت غیر مجاز راننده جوان خودروی "بی‌ام‌و" جان یک عابر پیاده را گرفت.

بنابراین گزارش در حوالی میدان سعدی جزیره کیش و هنگام عبور خانمی میانسال از خیابان، ناگهان خودروی بی‌‌ام‌و با سرعت غیرمجاز با این عابر برخورد کرد که پس از انتقال وی به بیمارستان درگذشت.

شاهد عینی این تصادف اظهار داشت: تصادف در کوتاه‌ترین زمان و خیلی آنی رخ داد.

سروش سهرابی‌زاده گفت: صدای برخورد خودرو با خانم فوت شده به حدی بود که به وضوح به گوش دیگر عابران پیاده‌ای که حتی این صحنه را ندیدند، رسید و توجه آنها را جلب کرد.

وی گفت: سرعت این خودرو بسیار بالا بود و قبل از روی دادن صحنه تصادف صدای غرش بی‌ام‌و به گوش رسید و حدس بروز یک اتفاق ناگوار آسان بود.

در ماه‌های اخیر و به دنبال افزایش خودروهای پلاک کیش و عدم توسعه خیابان‌های این جزیره و دشوار شدن کنترل کیفی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تصادف‌های بی‌سابقه‌ای در سطح این جزیره زیبا و توریستی روی داده است و فرهنگ رانندگی کیش که روزگاری به عنوان پایلوت مطرح بوده به مخاطره افتاده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط رانندگی کیش