۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

بازیکن پرسپولیس: نگفتم استقلالی‌ام

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ گاه نگفته‌ام که طرفدار استقلال هستم و مطمئن باشید برای موفقیت پرسپولیس جان می‌دهم.
کد خبر : ۲۵۰۳۷۰
صراط: دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ گاه نگفته‌ام که طرفدار استقلال هستم و مطمئن باشید برای موفقیت پرسپولیس جان می‌دهم.

ایمان صادقی پس از ثبت قرارداد با تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با مسئولان باشگاه و شخص برانکو صحبت کردم و خوشحالم که با قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوستم. هر چند که فکر می‌کنم قرارداد سال سوم توافقی است.

وی ادامه داد: مبلغ قرارداد من پایین است و ان طور که فکر می‌کنید بالا نیست و شاید نسبت به سایر بازیکنان مبلغ من پایین‌تر است.

دروازه‌بان جدید تیم پرسپولیس درباره شرایطش در این تیم تصریح کرد: به هر حال شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که سوشا مکانی در سه بازی اول محروم است و اگر برانکو صلاح بداند در این سه بازی من درون دروازه‌ می‌ایستم و می‌خواهم به گونه‌ای عملکرد داشته باشم که در دل هواداران جا باز کنم و می‌خواهم نگاه آن‌ها را به خود عوض کنم.

وی افزود: البته سوشا یکی از دروازه‌بان‌های خوب و ملی‌پوش است که در پرسپولیس از من قدیمی‌تر است و من به او احترام می‌گذارم و در عین رفاقت می‌خواهیم با هم رقابت هم داشته باشیم.

صادقی درباره اینکه آیا از قلعه نویی بابت کنار گذاشته شدن از ملوان ناراحت است افزود: من به هیچ عنوان از قلعه نویی ناراحت نیستم چرا که وقتی در 16 سالگی قهرمان آسیا شدیم او بود که مرا به استقلال آورد و من مدیون قلعه نویی هستم.

وی درباره پیشنهادهایش قبل از حضور در پرسپولیس خاطرنشان کرد: قبل از اینکه از ملوان بروم 4 پیشنهاد داشتم اما صلاح بود که در ملوان بمانم چرا که پولمان را هم کامل نداده بودند. اما به هرحال قسمت نبود در این تیم باقی بمانم و بعد از آن سه پیشنهاد داشتم و ترجیح دادم به پرسپولیس بیایم.

دروازه‌بان جدید تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا او هم پرسپولیسی است خاطرنشان کرد: کل خانواده ما پرسپولیسی هستند و من هم به هر تیمی بروم طرفدار آن تیم خواهم بود. هیچ گاه هم نگفتم که استقلالی هستم اما الان بازیکن پرسپولیسم و برای این تیم جان می‌دهم.
منبع: فارس