۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

پایان کار ایران با تک مدال رضایی

در پایان رقابت‌های بین المللی جام پیتلاسینسکی لهستان که روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در شهر ورشو پایتخت لهستان برگزار شد تنها قاسم رضایی صاحب مدال شد.
کد خبر : ۲۵۰۴۵۰
صراط: در روز دوم این رقابت ها در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند در دیدار نخست با نتیجه 8 بر صفر مقابل ادرگاراس ونکایتیس از لیتوانی به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر  دیوید کارسنسکی از لهستان را مغلوب کرد اما در مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با فرانک استابلر دارنده مدال برنز جهان و مقام پنجم المپیک از آلمان با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور استابلر در دیدار فینال راهی گروه شانس مجدد شد. زیدوند در این مرحله مقابل ژانگ گان از چین با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید., اما برای کسب مدال برنز مقابل ماتیوز برناتک از لهستان با نتیجه یک بر 6 مغلوب شد و به مقام پنجم رسید.

در وزن 130 کیلوگرم مهدی نوری و شهاب قوره جیلی و در وزن 66 کیلوگرم محمدعلی گرایی امروز از دور رقابت ها کنار رفتند. روز گذشته هم حمید سوریان و محسن حاجی‌پور در وزن 59 کیلوگرم و مهدی علیاری در وزن 98 کیلوگرم نتوانستند صاحب مدالی شوند تا تیم ایران تنها توسط قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم صاحب مدال طلا شود.


منبع: فدراسیون کشتی