۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
در واکنش به نامزدی رسمی پلاتینی

پرنس علی: این آقا صلاحیت ندارد

پرنس علی که از یک دهه پیش مدعی ریاست فیفا است،‌ هنوز نامزدی خود برای صدارت بر این ثروتمندترین سازمان بین‌المللی را اعلام نکرده است.
کد خبر : ۲۵۱۰۵۴
صراط: رئیس فدراسیون فوتبال اردن در واکنش به اعلام رسمی پلاتینی برای انتخابات ریاست فیفا که قرار است در اوایل اسفند برگزار شود گفت که او صلاحیت ندارد و باید مدیران بهتری وارد عرصه شوند.

پرنس علی بن حسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن که در انتخابات اخیر ریاست فیفا از سپ بلاتر سوئیسی شکست خورد، در گفت‌وگویی به نامزدی پلاتینی برای انتخابات ریاست فیفا حمله کرد.

او همچنین در بیانیه‌ای رسمی که در ساعات اندکی پس از اعلام رسمی نامزدی پلاتینی برای انتخابات ریاست فیفا منتشر شد، تاکید کرد: این آقا برای ریاست فیفا صلاحیت ندارد و به این منظور بهتر است که مدیران بهتری وارد عرصه شوند. نباید به افرادی که تا کنون مدیریت در فیفا و مجامع کلان فوتبالی جهان داشته‌اند اعتماد کنیم، زیرا تردیدی نیست که همه‌شان از انواع فسادی که در چند دهه اخیر فوتبال جهان صورت گرفته، آگاه بوده‌اند و در عین حال هیچ اقدامی صورت ندادند؛ سکوت کردند و وقتی پلیس آمریکا دست به افشاگری زد، یک‌باره همگی به نکوهش دوستان پرداختند.

او در انتها گفت که فیفا نیازمند تغییر ساختار و تغییر نفرات و اصلاحات کلان است.
انتخابات ریاست فیفا در اوایل اسفند در نشستی فوق‌العاده برگزار می‌شود.

پرنس علی که از یک دهه پیش مدعی ریاست فیفا است،‌ هنوز نامزدی خود برای صدارت بر این ثروتمندترین سازمان بین‌المللی را اعلام نکرده است.

فیفا که اکنون در صد و یازده سالگی خود به سر می‌برد، درپی آن‌که فسادهای مالی سازماندهی‌ شده مقامات گذشته و حالش سه ماه پیش افشا شده، مشوش‌تر از همیشه، با بدنامی‌ها و کم‌اعتباری‌های فراوانی روبرو است.
منبع: فارس