۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

گلایه ‌های مرد نقره‌ای جودو از خادم

سرمربی سابق تیم ملی جودو کشورمان از وضعیت نا بسامان فدراسیون جودو و برخورد‌های فدراسیون کشتی گلایه کرد.
کد خبر : ۲۵۱۰۸۳
صراط: سید محمد رضا میران سرمربی سابق تیم ملی کشتی آلیش کشورمان از اوایل سال من سرمربی تیم ملی کشتی آلیش شدم ولی برخورد‌هایی دیدم که فکر نمی‌کردم فدراسیون کشتی این برخورد ها را انجام بدهد و من استعفا دادم .

وی افزود: من استقلال کاری نداشتم، برنامه ساعت های تمرین را خودم تنظیم نمی کردم و حتی اسم من در آخرین نامه ای که دبیر فدراسیون داده بود وجود نداشت. چند وقتی بود که این اتفاقات می‌افتاد و چند باری هم می خواستم با خادم صحبت کنم ولی ظاهراً ایشان وقتی برای من نداشتند.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آلیش در پاسخ به این سؤال که نزدیک مسابقات هستیم و تکلیف تیم ملی وملی پوشان چه می شود تصریح کرد: مربی در اردو حضور دارد و برنامه ای را که خادم می دهد اجرا می کند و نتیجه گرفتن یا نگرفتن در مسابقات برایم مهم نیست. 

میران افزود: حتی برنامه های تمرینی را هم خادم به مربیان می‌داد. اگر من را نمی خواستند پس چرا از من دعوت کردند، از خادم انتظار چنین رفتار و برخوردی را نداشتم،  من را برای کار فراخواندند ولی دلیل این رقتارها را نمی‌فهمم وشرایطی پیش آمد که فضا برای کارکردن مهیا نبود.

وی در خصوص وضعیت فدراسیون جودو اظهار کرد: ناهماهنگی که در فدراسیون جودو بود الان بیشتر شده و این فدراسیون از گذشته خیلی بی ثبات‌تر شده است و این اصلاًً به صلاح جودو نیست. جودو به فضایی آرام و با ثبات نیاز دارد و باید به آن دست پیدا کند. یک هفته ای است که معلوم نیست چه کسی به امور رسیدگی می‌کندوچه شخصی کارها را انجام می‌دهد.

نایب قهرمان اسبق جهان تأکید کرد: اگر قرار باشد رستگار استعفا بدهد  و برود این کار باید صورت می‌گرفت که سرپرست انتخاب می‌شد ولی الان بلاتکلیف است و هر روز نام شخصی را به عنوان سرپرست در رسانه ها می‌بینیم که این اصلا به نفع جودو نیست و یک حالت سکون پیدا کرده است و هیچ کاری در فدراسیون جودو انجام نمی‌شود.

یک گروه از ملی پوشان خارج از کشور در اردوی بین المللی است که ظاهراً مشکلاتی برایشان پیش آمده و کسی نیست که مشکلات آن ها را حل کند.

میران در پایان اضافه کرد: از لحاظ مدیریتی فدراسیون جودو روی هوا است و امیدوارم وزارت ورزش وجوانان هرچه زودتر به حال این ورزش فکری بکند.