۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

دومین پیروزی مردان والیبال در آسیا

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب مرحله گروهی رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا مقابل تیم ملی قزاقستان به برتری رسید.
کد خبر : ۲۵۱۳۷۹

صراط: روز دوم از هجدهمین دوره رقابت‌های والیبال مردان آسیا که به میزبانی ایران در حال برگزاری است،  با پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل قزاقستان به پایان رسید.

تیم های ملی والیبال ایران و قزاقستان از ساعت 20 در سالن 12 هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی  مقابل یکدیگر به میدان رفتند که در نهایت  حاصل تلاش دو تیم  پیروزی 3 بر صفر شاگردان پیمان اکبری بود.

ملی پوشان ایران در ست نخست با نتیجه 25 بر 23 به برتری رسیدند  و ست دوم را با حساب 25 بر 16  به سود خود به پایان رساندند. شاگردان پیمان اکبری در ست سوم با نتیجه 27 بر 25  به پیروزی رسیدند تا برنده این دیدار باشند.

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز گذشته آغاز و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد. در این مسابقات 16 تیم در 4 گروه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

تیم ملی والیبال ایران با هدایت پیمان اکبری رو گذشته در نخستین روز از مرحله گروهی این رقابت ها به پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم ملی کویت دست پیدا کرده بودند. این تیم فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی با چین تایپه دیدار خواهد کرد.    

منبع: فارس