۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶

واکنش رسایی به مجوز BBC +عکس

حجت السلام حمید رسایی در یک پست اینستاگرامی از توقیف هفته نامه 9دی و گرفتن مجوز بی بی سی در ایران واکنش تندی نشان داد و نوشت.
کد خبر : ۲۵۱۸۹۷
صراط: حجت السلام حمید رسایی نمایند مجلس شورای اسلامی واکنش خود را در مورد توقیف هفته نامه 9دی و دادن مجوز وزارت ارشاد به شبکه بی بی سی در اینستاگرام خود نوشت:

روز گذشته 9 دی به دلیل انتقاد از توافقنامه هسته ای که هنوز مراحل قانونی را طی نکرده توقیف شد و امروز BBC به منظور تهیه گزارش درباره توافق هسته ای مجوز فعالیت دریافت کرد. جالب است آقای روحانی در مواجهه با ظلم هایی که غربی ها به ملت ایران کرده اند، عبور از گذشته را مطرح می کند اما غربی ها حاضر به عبور از گذشته نيستند و به خاطر ترجمه چند خط توسط یک دانشجو که امروز از جمله یاران روحانی است، حاضر به صدور ویزای برای او به عنوان نماینده ما در سازمان ملل نشدند!

واکنش رسایی به اتفاقات اخیر +عکس

با حاکم بودن چنین روحیه ای در دولت آقای روحانی، توقیف نه دی و اجازه فعالیت به BBC عجیب نیست، هست!!؟ در این دولت، مدت هاست معنی اشداء علی الکفار، رحماء بینهم بر عکس عمل می شود. دفعه قبل که دولت 9 دی را توقیف کرده بود، BBC در گزارشی که تهیه کرده بود، این اقدام دولت را بر خلاف شعار آزادی مطبوعات ندانسته بود! خدا را شکر که مورد بغض و کینه این جماعت هستم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۷:۵۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
۱۶
۱۵
دولت راستگویان که میگن اینه دیگه