۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

الزهار: وقت رفتن عباس فرارسیده است

این عضو سخنان خود را با دولت توافق ملی به پایان رساند و گفت این دولت شکست خود را با عدم رسیدن به اهداف خود ثابت کرده است.
کد خبر : ۲۵۱۹۵۲
صراط: یکی از اعضای ارشد حماس ضمن اعلام اینکه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به باری روی دوش ملت تبدیل شده، افزود زمان رفتن وی فرا رسیده است.

«محمود الزهار» یکی از اعضای ارشد حماس  در گفت‌وگویی با شبکه الاقصی وابسته به حماس اعلام کرد «محمود عباس» (ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به باری برای فلسطین تبدیل شده و باید از تمام پست‌هایی که دارد، استعفا دهد.

الزهار در ادامه گفت: ملت فلسطین خواهان رفتن عباس به همراه طرح سیاسی‌اش هستند و اکنون زمان خالص شدن از دست عباس از نظر سیاسی فرا رسیده است.

 این عضو حماس سپس تصریح کرد: هماهنگی امنیتی علیه ملت فلسطین به نفع رژیم اشغالگر اسرائیلی است. اختلاف با جنبش فتح اساسی نیست و اختلاف بر سر دو طرح سیاسی است و شکست طرح فتح مبنی بر مذاکره با رژیم صهیونیستی ثابت شده است.

وی افزود: طرح مقاومتی که حماس آن را پایه گذاری کرده موفقیت خود را با اخراج رژیم اشغالگر از نوار غزه به اثبات رسانده است و چیزی وجود ندارد که شهروند فلسطینی را از تایید حماس بازدارد.

الزهار درباره محاصره غزه نیز گفت: ملت فلسطین بهای فرودگاه و بندر در نوار غزه را از زمان توافق سیاه اسلو پرداخت کرده است و حماس برای پایان محاصره غزه مصمم است.

این عضو سخنان خود را با دولت توافق  ملی به پایان رساند و گفت این دولت شکست خود را با عدم رسیدن به اهداف خود ثابت کرده است.
منبع: فارس