۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
دبیر جبهه پایداری مطرح کرد

ایران با همین روستاییان همچنان پابرجاست‌

دبیر جبهه پایداری در همدان گفت: به‌کارگیری ادبیات توهین‌آمیز نسبت به ‌قشر روستایی درست نقطه مقابل آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
کد خبر : ۲۵۲۱۳۴

صراط: حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در همدان با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی‌رفسنجانی در مورد روستاییان و به‌کارگیری ادبیات توهین‌آمیز نسبت به آنها اظهار کرد: متأسفانه برخی به دنبال تحریف امام راحل و آرمان‌های ایشان هستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همواره به قشر زحمتکش روستایی و محروم جامعه توجه داشتند، گفت: به‌کارگیری ادبیات توهین‌آمیز نسبت به این قشر درست نقطه مقابل آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

دبیر جبهه پایداری در همدان از توصیه‎های مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با برخی جریانات به خاطر تحریف شخصیت امام(ره) گفت: ایشان در سالگرد بزرگداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به این موضوع به طور ویژه پرداختند.

وی به مستضعفان و محرومان جامعه را بنا به فرموده امام خمینی(ره) صاحبان اصلی انقلاب دانست و ادامه داد: برخی به دنبال به حاشیه بردن شعارهای امام و جامعه هدفی که امام راحل به آنها توجه داشتند، هستند که باید مراقب بود.

فلاحی با بیان اینکه محرومان جامعه یعنی همان صاحبان اصلی انقلاب، باعث شدند تا مسئولان در جایگاه مدیریتی به فعالیت بپردازند، گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی توسط همین کوخ‌نشینان، دهقانان، روستاییان و محرومان و ولایتمداری آنها باعث شده تا نظام جمهوری اسلامی به حیات خود ادامه دهد.

وی با انتقاد از رفتار هاشمی رفسنجانی گفت: آقایانی که روزی برای نظام زحمت کشیده بودند، امروز دنبال تحریف آرمان‌های مد نظر امام راحل هستند و این موضوع تأسف‌انگیز است.

دبیر جبهه پایداری در همدان ادامه داد: طرح مطلبی در مواجهه با منتقدان با این عنوان که «روزی که ما انقلابی بودیم شما در کوچه‌های روستاهایتان می‌گشتید» اصلاً زیبنده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست.

وی گفت: نباید به هیچ عنوان با بیان توهین‌آمیز دوستان انقلاب را خطاب قرار داد حال فرقی ندارد چه در روستاها باشند چه در شهر.

فلاحی چنین بیانی را توهین به امام راحل دانست و دلیل آن را توجه ویژه امام خمینی(ره) به قشر محروم و مستضعف جامعه به خصوص روستاییان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی از امام خمینی(ره) و آرمان‌های امام راحل دور شده است، تأکید کرد: باید دید پشت قضیه چه خبر است؟

دبیر جبهه پایداری در همدان گفت: باید مجموعه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و صاحبان بیت امام که با همین اسم دارند خود را مطرح می‌کنند، از آرمان‌های امام دفاع کنند.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) قابل جدا شدن از نظام اسلامی نیست، تأکید کرد: برخی به دنبال این هستند که بگویند ما صاحب اصلی انقلاب هستیم، اما صاحبان انقلاب به تعبیر امام خمینی(ره) محرومان و مستضعفان هستند.

فلاحی با بیان اینکه ممکن است این آقایان با کهولت سن در حرف‌ها هم دچار خطاهایی شوند، گفت: البته کسانی که در اتاق فکر به این تفکر جهت و خط می‌دهند اثرگذار هستند.

وی اظهارات عجیب هاشمی رفسنجانی را باعث ایجاد نگرانی دانست و گفت: انگار تعادل در گفتار و حرکت این فرد دچار تزلزل شده است.

دبیر جبهه پایداری در همدان عدم سلامتی این فرد از یک سو و تحریکات پشت صحنه را از سوی دیگر باعث این اظهارات دانست و گفت: برخی با این القائات که شما صاحب انقلاب هستی و رأی بالا می‌آوری! به دنبال ایجاد فضای دلخواه خود هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از همان ابتدا با تفکر امام در حمایت از محرومان مخالف بودند اما جرأت ابراز نداشتند، گفت: برخی قصد دارند صاحبان اصلی انقلاب را از انقلاب جدا کنند.

فلاحی با طرح این سئوال که وقتی این قشر از اصل انقلاب جدا شود، چه کسانی می‌خواهند از انقلاب دفاع کنند؟ گفت: در تمام مراحل حساس انقلاب به ویژه در خنثی‌سازی فتنه 88، مردم حامیان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

وی با اشاره به نوع نگاه جریان کارگزاران و تکنوکرات‌ها و بی‌توجهی آنها به عدالت اقتصادی افزود: آنها معتقد بودند در توسعه اقتصادی جامعه به ناچار طیفی از مردم از بین می‌روند که اینان همان کوخ‌نشینان هستند.

دبیر جبهه پایداری در همدان افزود: این در حالی است که نوع نگاه امام(ره) و ایجاد بنیادهایی چون جهاد سازندگی، کمیته امداد، حساب 100 و بنیاد مسکن را در راستای حمایت از قشر محروم بود.

منبع: فارس