۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
والیبال قهرمانی آسیا؛

3 تیم منتظر ایران در نیمه‌نهایی آسیا

تیم‌های ملی والیبال چین، ژاپن و قطر با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا در تهران راه یافتند.
کد خبر : ۲۵۲۱۶۵
صراط: تیم‌های ملی والیبال چین، ژاپن و قطر با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا در تهران راه یافتند.

رقابتهای والیبال قهرمانی آسیا عصر امروز پنجشنبه در تهران ادامه یافت که طی آن تیم‌های ملی والیبال چین، ژاپن و قطر با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند و کره‌جنوبی، نایب قهرمان دوره قبل از گردونه مسابقات حذف شد.

امروز تیم ملی چین در مصاف با تایلند کار سختی نداشت و این تیم را در سه ست متوالی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵ و ۳۰ بر ۲۸ شکست داد تا بدون اینکه حتی یک بازی را به حریفان خود واگذار کند، راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تیم‌های ملی ژاپن و کره‌جنوبی در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها برابر هم صف آرایی کردند که در پایان تیم ژاپن با حساب ۳ بر ۲ رقیب سنتی خود را شکست داد تا نایب قهرمان دوره قبل از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند. ژاپن ست‌های اول، دوم و پنجم را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۶ برنده شد و ست‌های سوم و چهارم را ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ واگذار کرد.

تیم ملی قطر نیز با هدایت خوان سیچلو، مربی سابق تیم ایران برابر چین تایپه ۳ بر یک برنده شد تا حریف ژاپن در مرحله نیمه نهایی شود. قطری‌ها در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ به برتری دست یافتند و تنها ست سوم را ۲۵ بر ۱۷ واگذار کردند.

منبع: مهر
برچسب ها: صراط آسیا والیبال