۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
والیبال قهرمانی آسیا - تهران

پیمان اکبری: سرعت چین از کره کمتر است

وی ادامه داد: تیم چین نسبت به کره سرعت کمتری دارد و این موضوع به ما کمک می کند. اگر بتوانیم در زدن سرویس خوب و در دفاع کم اشتباه عمل کنیم موفق خواهیم شد.
کد خبر : ۲۵۲۱۷۹
صراط: سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران ضمن سخت توصیف کردن دیدار تیمش مقابل استرالیا، گفت: از حالا به بعد به نبرد با چین فکر می کنیم.

تیم ملی ب والیبال ایران موفق شد با کسب پیروزی مقابل استرالیا راهی مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره رقابت های والیبال مردان آسیا شود.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ایران در پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و ضمن خسته نباشید به تیم استرالیا، گفت: بازی سنگینی بود، هرچند مربی و کاپیتان استرالیا عملکرد خود را ناامید کننده توصیف کردند، اما به اعتقاد من بازی بسیار سختی بود.

وی ادامه داد: تیم ملی استرالیا تیم قدرتمندی است، تجربه حضور در لیگ جهانی را دارد و جزو هشت تیم برتر لیگ جهانی است.

اکبری درباره این دیدار اظهار داشت: در دیدار با کره جنوبی اشتباهات فردی عامل شکست ما بود. تلاش کردیم در این دیدار اشتباهات فردی را تا حد ممکن کاهش دهیم. باید بدانیم که وقتی می‌بریم همه برنده ایم و وقتی بازنده می شویم همه باهم بازنده هستند.

اکبری افزود: در این دیدار نسبت به استرالیا دفاع کمتری داشتیم و بیشتر سعی کردیم با زخمی کردن توپ های برگشتی و توپ گیری امتیاز کسب کنیم. در حملات تیمی هم موفق بودیم.

وی درباره ضعف تیم ایران در ست دوم و بازگرداندن جریان بازی به سود ایران، گفت: پس از نمایش ضعیف تیم، برخی بازیکنان را بیرون کشیدیم تا بازی را از بیرون نگاه کنند و با تفکر بهتری راهی میدان شوند. همین امر سبب شد بار دیگر برتری به ایران بازگردد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار بعدی تیم ایران با چین گفت: معمولا برای هر مسابقه  دو برنامه داریم. یکی برای استفاده از نقاط ضعف تیم حریف و پوشش نقاط قوت آن ها و یک برنامه هم برای حمله تیم خودمان. از همین لحظه دیدار با استرالیا را فراموش خواهیم کرد و به مسابقه با چین فکر می کنیم.

اکبری خاطرنشان کرد: دیدار با چین بسیار سخت خواهد بود اما به این فکر هستیم که از سد تیم چین بگذریم. سیستم چینی ها هم مانند کره روی حرکات سرعتی است. با این حال ما برنامه داریم که با حمایت تماشاگران و عملکرد خوب بازیکنان راهی فینال شویم.

وی ادامه داد: تیم چین نسبت به کره سرعت کمتری دارد و  این موضوع به ما کمک می کند. اگر بتوانیم در  زدن سرویس خوب و در دفاع کم اشتباه عمل کنیم موفق خواهیم شد.
منبع: فارس