۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

اظهارات اکبری بعد از نایب‌فهرمانی در آسیا

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با تیم سوم ایران و تنها ۲۰ روز تمرین توانستیم نایب قهرمان مسابقات آسیایی شویم.
کد خبر : ۲۵۲۴۴۹

صراط: پیمان اکبری پس از شکست 3 بر یک مقابل ژاپن و کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: تیم ژاپن تجربه حضور در مسابقات جهانی را دارد و کاملاً یک دست است. ما تلاش کردیم که خوب باشیم اما خستگی ناشی از بازی شب گذشته و کم‌تجربگی برخی بازیکنان موجب شد که بازنده باشیم.

وی افزود: غیر از 3 نفر از بازیکنان بقیه اولین تجربه حضور در مسابقات آسیایی را داشتند. در مجموع امروز ژاپن بهتر بود و در اکثر فاکتورها نسبت به ما برتری داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد تغییرات تاکتیکی که در تیمش ایجاد کرد، گفت: ما دوست داشتیم از تمام بازیکنانی که شب گذشته بازی کردن استفاده کنیم اما برخی مواقع مشکلاتی ایجاد می‌شد که مجبور بودیم دست به تغییر بزنیم. از عملکرد تیم ایران راضی هستیم چرا که با 20 روز تمرین و با تیم سوم ایران نایب قهرمان آسیا شدیم. تیم اول ایران 6 نفر اصلی تیم الف هستند و تیم دوم 6 نفر ذخیره تیم الف محسوب می‌شوند و تیمی که من در اختیار داشتم تیم سوم ایران بود.

اکبری در خصوص اینکه برخی‌ها معتقدند بازیکنان دچار غرور شده بودند، تصریح کرد: دوستان کم لطفی می‌کنند، بازیکنان برای تیم ملی جان می‌دهند و غرور معنی ندارد از ابتدا هم مسئولان انتظار خاصی از ما نداشتند و فقط می‌خواستند که تیم خوب بازی کند به نظر من در این دوره از مسابقات همه چیز عالی بود.

منبع: فارس