۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

کشته شدن یک سیاه‌پوست دیگر در آمریکا

یک افسر پلیس در ایالت تگزاس آمریکا یک دانشجوی سیاه پوست غیرمسلح ۱۹ ساله را که مظنون به سرقت و راندن یک خودرو از برابر یک نمایشگاه ماشین در دالاس بود، هدف قرار داد.
کد خبر : ۲۵۲۴۸۲
صراط: یک افسر پلیس در ایالت تگزاس آمریکا یک دانشجوی سیاه پوست غیرمسلح ۱۹ ساله را که مظنون به سرقت و راندن یک خودرو از برابر یک نمایشگاه ماشین در دالاس بود، هدف قرار داد.

به گزارش رویترز، پلیس می گوید این حادثه در شهر آرلینگتون در نزدیکی حومه شهر دالاس روی داده و افسری که این جوان سیاه پوست را هدف قرار داده در حال گذراندن دوران آموزشی بوده است.

بر این اساس برد میلر ۴۹ ساله قصد داشته تا با مردی که مظنون به راندن یک خودرو از برابر یک نمایشگاه ماشین بوده است، درگیر شود. به گفته مسئولان بیمارستانی، جوان سیاه پوست کشته شده کریستین تیلور نام دارد.

مقامات پلیس آریلینگتون می گویند زمانی که این جوان سیاه پوست هدف گلوله افسر تحت آموزش نیروی پلیس قرار گرفته، غیرمسلح بوده است. برد میلر به تازگی از آکادمی پلیس آمریکا فارغ التحصیل شده و به نیروهای پلیس اضافه شده بود.

این چندمین بار ظرف ماه های گذشته است که نیروهای پلیس آمریکا شهروندان سیاه پوست را هدف گلوله قرار داده و به قتل می رسانند.


منبع: مهر