۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

بازی برندها با زنان هنرپیشه ایرانی+تصاویر

هرچند هنوز بنرهای خیابانی و تابلوهای تبلیغاتی اتوبان‌ها با چهره‌ زنان بازیگر در تبلیغ کالاهای تجاری غریبه است اما به مرور زمان شاهد ورود این بنرهای تبلیغاتی به صفحات مجازی هستیم.
کد خبر : ۲۵۲۶۵۰

صراط: این‌روزها اگر از فراگیر شدن انتشار عکس‌‌های آتلیه‌ای بازیگران زن در شبکه‌های اجتماعی بگذریم با مقوله جدیدی با عنوان «حضور بازیگران زن در تبلیغ کالاهای تجاری» روبرو می‌شویم.

هرچند در سبک زندگی غربی بهره‌گیری از زنان در تبلیغ کالاهای تجاری امری متداول است و استفاده از چهره‌های شناخته شده از قبیل هنرمندان و بازیگران در این زمینه بازار داغی دارد اما این موضوع هنوز در فرهنگ اسلامی-ایرانی غیرهنجار و عملی ساختارشکنانه است.

هنوز بنرهای خیابانی و تابلوهای تبلیغاتی اتوبان‌ها چهره‌ زنان بازیگر را در تبلیغ کالاهای تجاری به خود ندیده است اما به مرور زمان شاهد ورود این بنرهای تبلیغاتی به صفحات مجازی هستیم.

اخیراً یکی از بازیگران کشور در صفحه اینستاگرام‌اش با انتشار تصویر خود در کنار یک شیشه‌ ادکلن از تولید ادکلنی بنام خود خبر داد.

بازی برندها با زنان هنرپیشه ایرانی+تصاویر 

در ادامه تصاویر یکی دیگر از بازیگران کشور را که پیش از این در تبلیغ یک برند پوشاک در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می‌کنید:

بازی برندها با زنان هنرپیشه ایرانی+تصاویر

بازی برندها با زنان هنرپیشه ایرانی+تصاویر
منبع: فارس