۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

واکنش باشگاه صبا به اظهارات غمخوار

باشگاه صبای قم به صحبت‌های رئیس هیأت مدیره سابق باشگاه واکنش نشان داد و بیانه‌ای صادر کرد.
کد خبر : ۲۵۲۷۶۱

صراط: باشگاه صبای قم به مصاحبه اخیر اکبر غمخوار رئیس سابق هیئت مدیره صبا واکنش نشان داد. سایت باشگاه صبا نوشت:

جناب آقای غمخوار رئیس محترم مستعفی هیئت مدیره صبای قم

احتراما ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حضرتعالی و همکارن محترمتان درفصل گذشته لازم می‌دانیم در رابطه با بیانات جنابعالی مطالبی در جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی شود.

اولین مطالبی که ذهن خواننده مطالب مورد مصاحبه را درگیر می کند دلسوزی مشترکی است که دغدغه شما و اساسا جامعه اسلامی در رابطه با موضوع جوان است اما ای کاش حضرتعالی به عنوان کسی که در باشگاه و حوزه فوتبال مدت‌ها مشغول به کار بوده اید حداقل گزارش عملکرد یک ساله خود را در رابطه با جوانان همین شهری رسانه‌ای می‌کردید تا مخاطب در جریان اقدامات شما نیز قرار گرفته و راحت‌تر بتواند قضاوت منصفانه‌ای بکند. مصداق این گزارش صدالبته بهتر است! اثرگذاری شخص حضرتعالی و یا مجموعه هیئت مدیره در رابطه با تیم های پایه خود باشگاه صبا چه بوده است؟! آیا درحوزه مالی جبران هزینه های صورت گرفته تیم های پایه چه در بحث هزینه های جاری و یا حق و حقوق عوامل بومی پایه ها صورت گرفته است؟ آیا پاداشی مازاد برای موفقیت های این تیم ها در سال گذشته پرداخت کردید؟

دربحث انتقال تیم و تمرینات در فصل فعلی سوال این است در سال گذشته مگر غیر اینکه در بحث اسکان و تغذیه فقط بصورت اسمی بازیکنان ساکن اما در حقیقت دائم السفر بودند؟ مگر نه اینکه حدود 19بازیکن رسما از باشگاه جدا و عملا در زمان شما به لحاظ کیفی و کمی بازیکنی نمانده بود؟ مگر نه اینکه تیمی که در راه انتقال به کرمان بود در واپسین لحظات با درایت استاندار محترم قم تثبیت و ماندگار شد؟ مگر نه اینکه در آخرین لحظات حضور شما بزرگواران هیچ اراده و تلاشی جهت حفظ و تداوم تیم های پایه صبا و جو نداشت و یا موثر نبود؟ به نظر می رسد قضاوت در مورد آینده چه در بحث نوع واگذاری و چه در بحث تقویت جایگاه تیم های پایه و جوانان بومی استان کمی زود باشد اما آنچه شرط انصاف است از خدا برای عملکرد خوب خود طلب پاداش و از مردم فهیم به خاطر قصور در زمان حضورمان عذرخواهی کنیم.

منبع: فارس