۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

هم‌حزبی نتانیاهو: کنگره توافق را رد می‌کند

«تزاچی هنگابی» عضور ارشد حزب لیکود و رئیس کمیته امورخارجی و دفاعی پارلمان رژیم صهیونیستی گفت که «متقاعد شده‌ام که کنگره آمریکا با اکثریت بالا توافق هسته‌ای با ایران را رد خواهد کرد».
کد خبر : ۲۵۲۸۱۶
صراط: یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی و هم حزبی نخست‌وزیر این رژیم می‌گوید کنگره آمریکا «برجام» را رد خواهد کرد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، در حالی که مخالفتها در آمریکا با «برجام» به ویژه از سوی جمهوریخواهان ادامه دارد، یک عضو ارشد پارلمان رژیم صهیونیستی درباره رد برنامه جامع اقدام مشترک از سوی کنگره این کشور ابراز اطمینان کرد.

«تزاچی هنگابی» عضور ارشد حزب لیکود(به ریاست نتانیاهو) و رئیس کمیته امورخارجی و دفاعی پارلمان رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو اسرائیل تاکید کرد مقامات این رژیم خواستار رد «برجام» از سوی کنگره آمریکا هستند.

هم حزبی نتانیاهو و عضو ارشد حزب لیکود با اشاره به اعلام مخالفت اخیر قانونگذاران آمریکایی گفت: «من متقاعد شده‌ام که کنگره آمریکا با اکثریت بالا توافق هسته‌ای با ایران را رد خواهد کرد».

رئیس کمیته امورخارجی و دفاعی پارلمان رژیم صهیونیستی با تاکید بر آنکه مخالفت کنگره با برجام به نفع واشنگتن است، افزود: «دلایل و توضیحات بسیاری درباره اینکه توافق(هسته‌ای ایران) آمریکا را تضعیف و ضعیف می‌کند، وجود دارد».

عضو ارشد کنست همچنین تاکید کرد که «دولت اسرائیل از اعضای کنگره می‌خواهد در هنگام بررسی توافق آن را از منظر و منشور ببینند که این توافق آیا به نفع کشورشان هست یا نه».
منبع: فارس
برچسب ها: صراط توافق کنگره
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند