۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶
دست‌‌نشان:

لیگ یک‌گروهی صعود شانسی ندارد

وی در مورد 20 تیمی شدن لیگ دسته اول تصریح کرد: این موضوع باعث می‌شود که لیگ جذاب،‌دیدنی و با کیفیت شود. البته کار دشوارتر خواهد بود اما دیگر تیمی شانسی به لیگ برتر صعود نمی‌کند.
کد خبر : ۲۵۲۸۶۵
صراط: سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: برگزاری لیگ دسته اول در یک گروه از صعود شانسی تیم‌ها به لیگ برتر جلوگیری می‌کند.

نادر دست‌نشان در خصوص شرایط تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: شرایط ما خوب است و امیدوارم مدارک تمام بازیکنان کامل باشد تا در شروع لیگ با مشکلی مواجه نشویم. ما سعی می‌کنیم که با قدرت لیگ را آغاز کنیم و برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد 20 تیمی شدن لیگ دسته اول تصریح کرد: این موضوع باعث می‌شود که لیگ جذاب،‌دیدنی و با کیفیت شود. البته کار دشوارتر خواهد بود اما دیگر تیمی شانسی به لیگ برتر صعود نمی‌کند. معتقدم که برگزاری لیگ در یک گروه مناسب است حالا شاید 20 تیمی بودن مشکلاتی داشته باشد اما سال آینده که 18 تیم خواهد شد شرایطش به مراتب بهتر می‌شود.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد اینکه احتمال دارد برخی تیم‌ها نتوانند لیگ را به پایان برسانند، خاطرنشان کرد: این موضوع زمانی که لیگ در دو گروه با 11، 12 و 13 تیم هم برگزار می‌شد وجود داشت. به نظر من اگر تیمی نمی‌تواند در لیگ حاضر شود بهتر است که کنار بکشد. هم‌اکنون نگاه کنید اکثر تیم‌ها بدهی دارند. چه ایرادی دارد که این تیم‌ها از لیگ کنار بکشند. هم‌اکنون شرایط به گونه‌ای شده است که ما هم فوتبال داریم و هم نداریم. بهتر است که سازماندهی خوبی شود و تیم‌هایی که بضاعت مالی دارند در لیگ حاضر شوند.
منبع: فارس