۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸

خطیبی: مدعی قهرمانی نیستیم

سرمربی تیم سیاه‌جامگان با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنان تیم خود راضی است، گفت: اولویت سیاه‌جامگان ابتدا بازی تماشاگر پسند و دوم کسب امتیاز است.
کد خبر : ۲۵۳۰۰۸

صراط: رسول خطیبی بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات هیئت فوتبال خراسان رضوی پیرامون نشست خبری دو تیم سیاه‌جامگان و نفت تهران اظهار کرد: نفت تهران ساختار قوی، مربی و بازیکنان خوبی دارد و تاکنون هر چقدر فعالیت‌های ورزشی خود را در سطح لیگ انجام داده است با موفقیت همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار تا 45 دقیقه‌ای در لیگ برتر بازی کرده‌ایم، تصریح کرد: با وجود اینکه نیمه نخست بازی با استقلال از بازیکنان راضی نبودم اما در مجموع از سه بازی دیگر راضی هستم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان با تاکید بر اینکه حمایت هواداران و اهالی رسانه از بازیکنان جوان سیاه‌جامگان می‌تواند باعث کسب امتیاز بهتر تیم در لیگ باشد، افزود: این جوانان آینده بسیار خوبی دارند به طوری که در تیم ملی نیز می‌توانند در دو سال آینده معرفی شوند.

وی با بیان اینکه بازیکن خارجی که به تازگی خریداری شده‌ است، آشنای کاملی با فوتبال ایران ندارد، تاکید کرد: وی هنوز از نظر آمادگی جسمانی با بازیکنان تیم هماهنگ نیست و سعی می‌کنیم که هرچه زودتر این بازیکن را به زمین بفرستیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان ادامه داد: در بازی با نفت تهران اولویت اولمان بازی تماشاگرپسند است و در مرحله دوم بازی را با برنامه جلو می‌بریم تا کیفیت این بازی ارتقا پیدا کند، بنابراین لازم است از موقعیت‌های مختلفی که در زمین برای ما پیش می‌آید بهترین بهره را ببریم.

خطیبی اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم سیاه‌جامگان نخستین سالی است که در لیگ برتر حضور پیدا کرده، بنابراین نمی‌توان آن را مدعی قهرمانی عنوان کرد و باید در طول دو تا سه سال از تجربیات بازی در لیگ به عنوان ساختار تشکیل‌دهنده تیم سیاه‌جامگان در لیگ برتر استفاده کرد.

منبع: فارس