۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کریس، مسی و لوئیس به فینال رسیدند

انتخاب ۳ چهره برتر یوفا/ بارسا ۲ رئال ۱

مقامات برگزار کننده مراسم انتخاب بهترین بازیکنان فوتبال اروپا در نهایت سه چهره برتر فوتبال این قاره را انتخاب کردند.
کد خبر : ۲۵۳۰۹۲
صراط: مقامات برگزار کننده مراسم انتخاب بهترین بازیکنان فوتبال اروپا در نهایت سه چهره برتر فوتبال این قاره را انتخاب کردند.

لیونل مسی، لوئیس سوارز و کریستیانو رونالدو 3 بازیکن برتر قاره یوفا شناخته شدند و مقرر شد در مراسم 28 آگوست از بین این سه ابرستاره یک بازیکن به عنوان مرد سال فوتبال اروپا انتخاب شود.

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا چندی پیش اسامی نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن یوفا را اعلام کرد. این جایزه قرار است 28 آگوست، همراه با قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به بهترین بازیکن فصل گذشته قاره اروپا اهدا شود، نکته جالب حضور سه بازیکن آلمانی در این لیست ده نفره بود.

اسامی دعوت شدگان در آن فهرست اولیه عبارت بود از کاستا، دی‌ماریا، جیمز رودریگز، لوئیس سوارز، فیلیپ لام، توماس مولر، مانوئل نویر، آرین روبن، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی.

مسی در این فهرست با 58 گل زده و 31 پاس سالم و منجر به خلق موقعیت گل شانس زیادی برای رسیدن به قله دارد، رونالدو نیز با 61 گل زده و 22 پاس سالم بخت زیادی برای رسیدن به موفقیت دارد اما سوارز با 25 گل زده و 24 پاس سالم تنها به احتمالات و رای برخی کارشناسان دل بسته است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط مسی رونالدو