۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

انتصاب برادر به‌جای برادر در اصفهان

مهدی بقایی سمت مدیر عاملی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان را به برادرش علی اکبر بقایی واگذار کرد.
کد خبر : ۲۵۳۱۴۶
صراط: مهدی بقایی سمت مدیر عاملی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان را به برادرش علی اکبر بقایی واگذار کرد.

در نشست تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، علی اکبر بقایی به جای برادرش مهدی بقایی این سمت را عهده دار شد.

مهدی بقایی پیرامون مباحث فرهنگی از دید مقام معظم رهبری اظهار داشت: حوزه فرهنگ یک عرصه جهادی است، اگر قرار است کسی وارد عرصه فرهنگی شود باید بپذیرد که در عرصه جهاد گام برمی دارد.

وی در ادامه با اشاره به مدیریت جهادی افزود: مدیریت جهادی نیازمند رسیدن ما به روحیه و زیست جهادی است و برای این کار باید تمام جهد و کوشش خود را در این راه به خدمت بگیریم، وقتی فرهنگ را یک عرصه جهادی بدانیم و این نکته را هم در سطح مسئولان و هم در سطح شهر پرورش دهیم شأن و منزلت سازمان ارتقاء پیدا می کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با یاد کردن از شهدای غواص 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: شهدا برای اینکه شأن و منزلت پیدا کنند به میدان نبرد نرفتند اما به خاطر تلاش و خلوص نیتی که داشتند و در برابر دشمنان ایستادند صاحب منزلتی بزرگ شدند بنابراین امیدواریم که سازمان به واسطه خدمات 15 ماهه مدیرعامل قبلی و تلاش و همکاری کارمندان به شأن منزلتی درخور و شایسته برسد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ را نباید تکه تکه کرد افزود: جدا کردن بخش های فرهنگ از یکدیگر کاری اشتباه است و نباید با دیدی سکولار به فرهنگ نگاه کرد، خوشبختانه در حال حاضر این اتفاق افتاده و شهرداری اصفهان به عنوان متولی این امر فعالیت می کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان این نکته که جوهره فرهنگ گفتمان است، گفت: گفتمان مرز نمی شناسد بلکه بر عقول مردم مستقر می شود، در همین راستا باید با نگاهی جهانی برای مردم ساکن در محدوده جغرافیایی شهر اصفهان خدمت کنیم.

بقایی تصریح کرد: خیلی از فعالیت هایی که انجام می شود می تواند با یک تغییر کوچک برد بین المللی پیدا کند و زمانیکه این اتفاق رخ داد کوچکترین کارهای آن فعالیت هم فاخر می شوند، بنابراین تمام فعالیت های این سازمان برای مردم شهر اصفهان باید با یک جهان بینی و جهان اندیشی انجام شوند.

وی از انگیزه و غنا بخشی پرسنل، اصلاح فرآیند و چابک سازی و سرعت بخشی به مسیر حرکت، ادراه صحیح مسیرهای حرکت به سمت موفقیت و تهیه اسناد فرادست به عنوان اولویت های درون سازمانی و همچنین از برقراری ارتباط وسیع و دقیق با دیگر نهادها و سازمان های فرهنگی شهر اصفهان و حرکت سعودی سازمان در حالیکه وزن کار را بالا می برد، به عنوان اولویت های برون سازمانی یاد کرد.
برچسب ها: صراط اصفهان بقایی