۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

میشل عون: به نصرالله اطمینان دارم

رئیس جریان ملی آزاد لبنان از اتفاق نظر خود با دبیرکل حزب الله لبنان در طول ۹ سال اخیر خبر داد و گفت: من و سید حسن نصرالله به یکدیگر اطمینان داریم.
کد خبر : ۲۵۳۴۰۶
صراط: ژنرال میشل عون رئیس جریان ملی لبنان با ستایش از پیروزی مقاومت لبنان در جنگ سال 2006 میلادی بر رژیم اسرائیل گفت: بعد از گذشت 9 سال از امضای سند تفاهم، من و سید حسن نصرالله همواره درباره ایدها و افکار توافق داشته ایم. من به سید حسن نصرالله اطمینان دارم و ایشان نیز به من اطمینان دارد. ما از همان آغاز دست مردانه به هم دادیم.

وی افزود: خواسته های من روشن است. گروه دیگر (14 مارس) نوعی گستاخی دارد و نمی توانیم چیزهای غیرمعمول را بپذیریم. از امروز به بعد نمی تواند رئیس جمهوری روی کار بیاید که نماینده قشر خود نباشد. شیعیان و اهل سنت نیز همین طور فکر می کنند و مسیحیان نیز باید اینگونه باشند. کلام سید حسن نصرالله درخصوص عدم پذیریش انزوای من، پاسخ به کسانی است که می گویند هم پیمانانم از من دست کشیده اند.

سید حسن نصرالله در سخنرانی دیشب خود به مناسبت نهمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه بر رژیم صهیونیستی بار دیگر حمایت خود را از میشل عون رئیس جریان آزاد ملی و از متحدین این حزب اعلام کرد و درباره منزوی کردن وی هشدار دارد.

منبع: تسنیم