۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

علیپور: زدن 2گل به سپاهان آسان نیست

علی علیپور یکی از کشف های جدید پرسپولیس است.
کد خبر : ۲۵۳۵۳۶
صراط: پرسپولیس به رغم شکست 4-2 در فولادشهر برابر سپاهان، در فاز تهاجمی خوب عمل کرد و اگر اشتباهات فردی مدافعان این تیم نبود، چه بسا نتیجه دیگری در این بازی رقم می‌خورد. 

علي عليپور، مهاجم جوان پرسپوليس، كه نقش انكارناپذيري روي گل دوم اين تيم داشت به چند سؤال پاسخ گفت‌.

پرسپوليس روز پنج‌شنبه دومين شكست پياپي خود را تجربه كرد...
بله متأسفانه. بعد از باخت تلخ و تا حدودي ناجوانمردانه مقابل استقلال خوزستان، خيلي تلاش كرديم از لحاظ روحي به شرايط ايده‌آل بازگرديم و بر سپاهان غلبه كنيم ولي گويا بدشانسي قرار نبود دست از سر ما بردارد.

يعني معتقدي بدشانسي آورديد و باختيد؟
تا اندازه زيادي بله. گل زدن به سپاهان آن‌هم 2گل كار اصلاً آساني نيست ولي ما با اينكه عقب افتاديم اما به خاطر همان روحيه‌اي كه گفتم پا پس نكشيديم و 2گل زديم اما روي بدشانسي و يك گل به خودي همه چيز عوض شد.

اما شما 4 گل از سپاهان خورديد!
بله. شما دقت كنيد ما هنگامي كه 2-2 بوديم صاحب چند موقعيت خوب شديم اما در اوج بدشانسي ما و شايد هم خوش‌شانسي سپاهان از دست رفت و حتي مهدي طارمي در موقعيت تك‌به‌تك ضربه فوق‌‌العاده‌اي به توپ زد كه به نوك پاي شهاب گردان برخورد كرد و به كرنر رفت. يا حداقل دو صحنه پنالتي مي‌توانست به نفع ما اعلام شود كه اين اتفاق نيفتاد و در نهايت آنها از موقعيت‌هاي خود برخلاف ما استفاده كردند و برنده شدند.

از شهاب گردان گفتي، در نيمه اول يك برخورد نسبتاً شديد با او داشتي كه سپاهاني‌ها معتقد بودند بايد كارت قرمز مي‌گرفتي.
شهاب گردان همشهري و بزرگتر من است كه از همين جا بابت برخوردمان از او عذرخواهي مي‌كنم. البته بايد بگويم من قصد صدمه زدن به ايشان را نداشتم و وقتي متوجه شدم به توپ نمي‌رسم پايم را جمع كردم ولي در لحظه آخر برخورد كوچكي داشتم كه حداكثر همان كارت زرد را داشت.

روي گل پرسپوليس نقش به‌سزايي داشتي و به جرأت مي‌توان اين گل را به نام تو نوشت.
اين نظر لطف شماست. من وظيفه دارم براي پرسپوليس گل بزنم يا لااقل براي ساير همبازيانم موقعيت گل ايجاد كنم. روي آن صحنه هم خدا كمك كرد و من توانستم دو، سه نفر از بزرگان فوتبال ايران را جا بگذارم و وقتي ديدم اميد عاليشاه در موقعيت صددرصد گل قرار دارد ترجيح دادم ريسك نكنم و توپ را به او برسانم كه خدا را شكر اميد از اين موقعيت گل زد. البته در نيمه دوم هم يك موقعيت خوب ايجاد كردم كه بر اثر بدشانسي به گل نرسيديم و در نهايت هم دست خالي زمين را ترك كرديم.