۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

۷ سرباز سعودی در جیزان کشته شدند

منابع امنیتی یمن از کشته ۷ سرباز سعودی در حملات موشکی نیروهای یمنی به منطقه نظامی «الخوبه» واقع در استان جیزان عربستان خبر دادند.
کد خبر : ۲۵۳۵۴۸
صراط: منابع امنیتی یمن از کشته ۷ سرباز سعودی در حملات موشکی نیروهای یمنی به منطقه نظامی «الخوبه» واقع در استان جیزان عربستان خبر دادند.

به نقل از المیادین، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله در پاسخ به جنایات عربستان و تجاوزات هوایی سعودی، منطقه الخوبه در جیزان را موشک باران کردند.

شبکه المسیره به نقل از یک منبع امنیتی یمن گزارش داد که در این حمله موشکی هفت نفر از سربازان سعودی کشته و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

قبل از این حمله موشکی، نیروهای یمنی مواضع نظامی سعودی در منطقه «الرمضه» جیزان را با 28 موشک هدف قرار دادند که در پی آن دو خودروی نظامی و یک تانک منهدم و چندین نفر از نظامیان سعودی نیز در این حملات کشته و زخمی شدند.

پایگاه نظامی «الطلعه» در نجران نیز هدف حملات موشکی نیروهای یمنی قرار گرفت. ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله با «کاتیوشا» پایگاه الطلعه را موشک باران کردند. هنوز گزارشی درباره تعداد تلفات این حمله موشکی گزارشی منتشر نشده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط سعودی یمن