۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

واکنش سالک به حمله اصلاح طلبان به خرازی

رئیس کمیته انتخابات حزب ندای ایرانیان گفت: اعضای شورای مرکزی و ارکان حزب، همراه و پشتیبان خرازی بوده و فشارهای وارد شده حتی اندکی بذر تردید در دل اعضا نکاشته است.
کد خبر : ۲۵۳۶۲۱

صراط: سجاد سالک از موسسان و عضو شورای مرکزی حزب ندا طی گفت‌و‌گویی درباره اظهارات صادق خرازی  مبنی بر افشای وطن‌فروشان، اظهار داشت: در جریان انتقادها و مواضع طرح شده از سوی برخی اصلاح‌طلبان هستیم اما ذره‌ای در راهی که برگزیده‌ایم سست نشده‌ایم. ایمان داریم مسیر درستی را انتخاب کرده‌ و شاید در پیمودن مسیر فراز و نشیب‌هایی را تجربه کنیم اما باور داریم که افق روشن و امیدوار کننده‌ای در پیش است.

وی با اشاره به اینکه حزب ندا در مواجهه با این اتفاقات مصمم تر از قبل حرکت می کند، افزود: اعتقاد دارم امروز ندای ایرانیان قاطع‌تر و مصمم‌تر از قبل به پیش می‌رود و فضای تند و تیزی که در این مدت تجربه کرده‌ایم ما را آبدیده‌تر و در کوران حوادث همدل‌تر کرده است.

«به هرحال این عبارت معروف را حتما شنیده اید هرچیزی که ما را نکشد حتما قویترمان خواهد کرد. امروز ندا به یمن منتقدانی که با ذره‌بین، ذره ذره اعمال و رفتارمان را می‌پایند و به صراحت نقد می‌کنند قوی تر از قبل به پیش می‌رود.»

رئیس کمیته انتخابات حزب ندا با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس شورای مرکزی حزب ندا گفت: اعضای شورای مرکزی و ارکان حزب، همراه و پشتیبان دکتر خرازی بوده و فشارهای وارد شده حتی اندکی بذر تردید در دل اعضا نکاشته و کمیته‌ها و دفاتر به برنامه‌ریزی معمول خود برای فعالیت مشغول هستند.

وی در ادامه گفت: فارغ از بحث‌هایی که بین اهالی سیاست در جریان است فکر نمی‌کنم مباحث مطرح شده در سطح افکار عمومی تاثیر چندانی بر وجهه حزب ندای ایرانیان گذاشته باشد. چرا که افزایش مراجعات از سراسر کشور برای عضویت در حزب ندای ایرانیان به ما نشان می‌دهد بحث‌های اخیر باعث شده توجهات بیشتری به سوی ندا معطوف شود و راهی که در معرفی حزب باید در چند سال طی می‌کردیم، یکساله پیمودیم.

سالک در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه حزب ندای ایرانیان در عمل نشان داده که ظرفیت نقد پذیری بالایی دارد. اگر این میزان نقدپذیری در دیگر احزاب و فعالان سیاسی هم نهادینه شود فضای سیاسی سالم‌تری خواهیم داشت.

این فعال رسانه‌ای اصلاح طلب با اشاره به موج مخالفت‌های ساماندهی شده پیرامون حزب ندا، گفت: از انرژی مخالفان ندا، انرژی مضاعف می‌گیریم و گاهی به این فکر می‌کنیم اگر حزب را تاسیس نکرده بودیم چه روزهای کسالت‌آور و خسته کننده‌ای در عرصه سیاست حاکم بود.

وی همچنین افزود: مخالفان ندا از یک طرف این حزب تازه تاسیس را به اختلاف‌افکنی متهم می‌کنند، در عین حال رفتار وگفتار خودشان است که به خوراک رسانه‌های اصولگرا برای اختلاف افکنی دامن می زند. این نقض غرض برایمان قابل فهم نیست. اگر فردی واقعا دغدغه حفظ انسجام اصلاح طلبان را دارد چرا خودش به دغدغه اش احترام نمی گذارد و هیزمی بر آتش اضافه می کند؟

سالک در انتها افزود: عرصه سیاست نیاز به تدبیر، آرامش و نقشه راه دارد. با کمپین سازی و تلگرام بازی می توان دور همی های سرگرم کننده ای ایجاد کرد اما مبادا این کارهای تفننی و نشاط آور، توهم سیاست ورزی و تاثیرگذاری در افراد ایجاد کند.

منبع: فارس