۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷

ماموریت‌محرمانه‌سرویس‌جاسوسی‌شاباک

کد خبر : ۲۵۳۶۹
سازمان امنیت و اطلاعات داخلی عمومی رژیم صهیونیستی موسوم به 'شاباک' جاسوسان و مزدوران خود در باریکه غزه را مامور جمع آوری اطلاعات درباره قدرت خرید مردم و قیمت کالاهای مصرفی شهروندان فلسطینی در بازار کرده است.
به گزارش ایرنا، تارنمای مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز یکشنبه نوشت: یکی از جاسوسان بازداشت شده سازمان شاباک در باریکه غزه در گفت و گویی با پایگاه امنیتی 'المجد' اعلام کرد که این سازمان خواستار کسب اطلاعاتی درباره قدرت خرید مردم فلسطین ، قیمت کالاهای مصرفی در بازار و گرانی ناشی از بسته بودن گذرگاههای مرزی بوده است .
وی افزود، سازمان مذکور از وی خواسته است این مساله را بررسی نماید که آیا محاصره و گرانی قیمت کالاها باعث شده است که مردم به وضعیت یاس ، اعتراض و شورش کشیده شوند؟
این جاسوس ضمن پشیمانی از گرفتار شدن در دام جاسوسی ، همکاری با رژیم صهیونیستی ادامه داد: سازمان شاباک در باریکه غزه همچنین از وی خواسته بود تا با مراجعه به برخی نهادها و موسسات ذیربط، اطلاعاتی درباره نرخ بیکاری در جامعه فلسطین جمع آوری کرده و روحیه و نظر جوانان زیر 20 ساله فلسطینی درباره محاصره و ترس نسبت به آینده را جویا شود.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد که در صدد است طی چند روز آینده مطالب جالبی درباره نحوه گرفتار شدن این جاسوس با نام (ک.هـ) در دام سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و شرایط وی در دوره مذکور منتشر نماید.