۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

سقوط یک پایگاه‌ نظامی دیگر عربستان

در ادامه پیشروی نیروهای یمنی در خاک عربستان، پایگاه نظامی رژیم سعودی یکی پس از دیگری سقوط کرد و در ادامه پیروزی نیروهای یمنی‌ها، این بار پایگاه «الحاجر» به دست ارتش و کمیته های مردمی یمن افتاد.
کد خبر : ۲۵۳۷۱۸
صراط: در ادامه پیشروی نیروهای یمنی در خاک عربستان، پایگاه نظامی رژیم سعودی یکی پس از دیگری سقوط کرد و در ادامه پیروزی نیروهای یمنی‌ها، این بار پایگاه «الحاجر» به دست ارتش و کمیته های مردمی یمن افتاد.

شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیات امروز خود پایگاه نظامی الحاجز عربستان را به کنترل خود در آورند.

خبرنگار المسیره در ادامه گزارش عنوان کرد: این عملیات با همکار ارتش و کمیته های مردی در شهر ظهران واقع در جنوب عربستان انجام شد که در نهایت منجر به سقوط این پایگاه نظامی شد.

یمنی ها در این عملیات توانستند یک ساختمان و دو خودرو نظامی سعودی ها را نیز منهدم کنند.

در جبهه دیگر درگیری ها در خاک عربستان، ارتش و کمیته های مردمی یمن هشت خودروی نظامی آل سعود را در یک عملیات وی‍ژه در منطقه «الخوبه» استان جیزان منهدم کردند که در نتیجه آن سرنشنیان آنها نیز به هلاکت رسیدند.

شایان ذکر است که نیروهای یمنی شب گذشته توانستند هفت سرباز رژیم آل سعود در خاک عربستان از پای در آورند.

حملات گسترده ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم سعودی به یمن که از شش فروردین ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد با سکوت سازمان جهانی قربانی می گیرد که کنون ۴۴۳۰ یمنی شهید و ۱۱۱۷۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: ابنا