۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۶

برهنگی بیماری عصر حاضر است

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پدیده برهنگی بیماری عصر حاضر است و حجاب دینی پادزهر آن است.
کد خبر : ۲۵۳۹۴

طیبه اسماعیلی یکتا در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت 21 تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب اظهار داشت: اسلام با تشریع حکم حجاب، خواسته به بهداشت روح و روان انسان کمک کند، چون رعایت حریمها مصونیت و سلامت روح را در پی دارد و حریم اجتماعی را از بی عفتی و آلودگی های جنسی نگه می دارد.

وی گفت: حجاب دینی پادزهر تهاجم غرب است، و پوشیدگی بانوان در کاهش مفاسد اجتماعی نقش مؤثری دارد.

وی افزود: زن و مرد مانند دو سیم برق هستند که نبود عایق میان آنها آتش بی عفتی را شعله ور می سازد و ارزشها را می‌سوزاند.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: خداوند حکیم، در نظام هستی آفرینش زن و مرد را در کنار هم به منظور رسیدن به ارزشهای والای انسانی و تحصیل همه صفات پسندیده و شایسته قرار داده است.

وی گفت: انسان آگاه و متعهد کسی است که با بهره گیری از گوهر گرانبهای عقل و تامین نیازهای زندگی مادی، تلاش مستمر در جهت رساندن خویش و جامعه به آن مقصد عالی و هدف نهایی داشته باشد و در این راستا زنان به خاطر برخورداری از لطافت و ظرافت روحی، امکانات بیشتری جهت رسیدن به آن هدف متعالی را دارا هستند.

وی افزود: دختران و زنان شایسته با آراستن خویش به پوشش اسلامی، بزرگترین معلمان اخلاق، پاکی و فضیلت هستند.

اسماعیلی یکتا بیان داشت: آنان که بر مسند والای کرامت و مقام والای انسانیت، نشسته اند گوهر وجود خود را ارزشمند تر از آن می دانند که خود را در حد یک کالا تنزل داده و اجازه دهند هر چشم ناپاک و آلوده ای از آن بهره ببرد.

وی گفت: آزادی حقیقی و واقعی در یک نگاه دقیق و عقلایی، زمانی تحقق می یابد که فکر انسان آزادانه مشغول تحصیل و فعالیت های اجتماعی باشد و تسلط کامل بر خواسته های نفسانی داشته باشد، اما انسانی که گرفتار خواسته های نفسانی و بی قیدی و بدحجابی است هرگز نمی تواند درست بیندیشد، درست تصمیم بگیرد و درست عمل کند و اصولا اینگونه افراد، نمی توانند ادعا کنند که افرادی موفق هستند.

اسماعیلی یکتا افزود: پوشش ندایی درونی است که همراه با آفرینش انسان در نهاد او متبلور گشته و همواره حیا و عفاف به عنوان برترین کمال و بی حیایی و برهنگی پایین ترین درجه شمرده شده است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در پرتو عفت و حیا و رعایت حجاب اسلامی جامعه به آرامش و سلامت عمومی می رسد.

نظرات بینندگان
نازی جوووووووون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۰
۰
بیمار ی نسل ما بیکاریه نه عریانی
حتی زمان پیامبر(ص)زنان بی حجابم بودند
اقایونی که ادعای دین داریشونو کمر شکن نمیکشه باید به خدمتتشون عرض کنم اگر مانند امام صادق زنی از شب تا صبح در کنارتان بود و گناه نکردید مسلم واقعی هستید و گر نه با در گونی پیچیدن امثال ما هیچ حسن و کمالی برای شما نوشته نخواهد شد
حجاب واجب است قبول اما ایا جوانان ما مسلمان هستن؟یا فقط اسمی را یدک میکشن؟
بهشت به ضرب وزور نیست باید تبلیغ کرد دینی رو که کامل تر از ان نیست
الهم عجل الولیک الفرج