۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

پرچم کاسترو در لیگ آرژانتین +تصاویر

یکی از بازیکنان تیم به خبرنگاران گفت: «کاسترو» برای ما شانس آورد.
کد خبر : ۲۵۳۹۹۲
صراط: تیم فوتبال باشگاهی «خیمناسیا لاپلاتا» آرژانتین با طراحی پرچمی منقوش به عکس رهبر انقلابی کوبا، هشتاد‌ و نهمین سالگرد تولد وی را تبریک گفت.

به نقل از «کوبادباته»، بازیکنان تیم فوتبال باشگاهی «خیمناسیا لاپلاتا» آرژانتین که علاقمند به کوبا و «فیدل کاسترو» رهبر انقلابی این کشور هستند در اقدامی به منظور تبریک تولد 89 سالگی «کاسترو» تصمیم گرفتند تا پرچمی منقوش با عکس و نام وی طراحی کنند.

این پرچم برای «خیمناسیا‌ لاپلاتا» که از ابتدای تورنمنت عملکرد بسیار خوبی داشته، عملی شایسته محسوب شده و موجب شد تا طرفداران این تیم ضمن حضور در استادیوم در زمان بازی باشگاهی و دربی این تیم با تیم «آرخنتینوس جونیورس» فریاد شادی به نشانه افتخار به تیم محبوبشان برآورند.

در نیمه اول بازی دو تیم،«خیمناسیا لاپلاتا» 2 بر صفر شکست خورد اما در نیمه دوم پیش از ورود به زمین و در مسیر خروج از رختکن بازیکنان تیم پرچمی در دست داشتند که یکی از جملات قصار و ارزشمند «کاسترو» در سال 1956 بر روی آن نقش بسته بود؛ «اگر هدف را مشخص کنیم به سوی آن حرکت خواهیم کرد و با تلاش برای دستیابی به هدف به آن خواهیم رسید».

تیم فوتبال «خیمناسیا لاپلاتا» که در میان طرفدارانش به نام «لوبو» معروف است، توانست در نیمه دوم  4 گل را وارد دروازه تیم رقیب کرده و پیروزمندانه به رختکن برگردد.

یکی از بازیکنان تیم به خبرنگاران گفت: «کاسترو» برای ما شانس آورد.

منبع: فارس