۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

شکایت برخی پرستاران از وزارت بهداشت

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: کمیسیون جلسه‌ای را با مسئولان وزارت بهداشت در مورد عدم اجرای قانون جامع نظام پرستاری برگزار کرد و مقرر شد تا این وزارتخانه دلایل عدم اجرای قانون مذکور را به کمیسیون ارائه کند.
کد خبر : ۲۵۴۰۴۱

صراط: مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز اعضای کمیسیون اصل نود مجلس با مسئولان وزارت بهداشت گفت: این جلسه به دنبال شکایت تعدادی از پرستاران در مورد عدم اجرای قانون جامع نظام پرستاری برگزار شد و این موضوع در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پرستاران از این مسئله شکایت داشتند که بخش‌هایی از قانون جامع نظام پرستاری که مربوط به ارتقای سطح معیشت، حقوق و مزایای پرستاران است به دلیل داشتن بار مالی اجرا نمی‌شود و عملا این قانون به دلیل اجرا نشدن نتوانسته در مسائل حقوقی و مزایای استخدامی پرستاران نقش مثبتی را ایفا کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: شکایت پرستاران در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا مسئولان وزارت بهداشت در گزارشی علل و عوامل اصلی عدم اجرای قانون جامع نظام پرستاری را به کمیسیون اصل نود ارائه کنند.

منبع: فارس