۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

رسایی به روحانی: حضرتعالی «حقوقدان» هستید!/ معاونین خود را توجیه کنید!

نماینده تهران در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور نسبت به اظهارات غیرقانونی و بدون وجه نوبخت در زمینه ضرورت ارائه لایحه «برجام» توسط دولت به خانه ملت انتقاد کرد.
کد خبر : ۲۵۴۱۵۸
رسایی به روحانی:  حضرتعالی «حقوقدان» هستید/ معاونین خود را توجیه کنید!

صراط: حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری کتبی خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور نسبت به سخنان عجیب، غیرقانونی و بدون وجه معاون رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه ارائه لایحه برای توافق هسته‌ای برخلاف قانون اساسی است، انتقاد کرد.

رسایی در تشریح تذکر کتبی خود به رئیس‌جمهور آورده است: جناب آقای روحانی! متأسفانه هر ماهه در روزهایی که دولت محترم ملزم به ارائه پرداخت یارانه نقدی می‌شود، ظاهراً به دلیل فشاری که به مسئولان محترم می‌آید، سخنان و ادعاهای عجیب و غریبی که برخلاف نصّ صریح قانون اساسی است، شنیده می‌شود.

رسایی در این تذکر می‌افزاید: از جمله آقای نوبخت که روز گذشته در ادعای عجیب، ارائه لایحه قانونی در خصوص برجام و جمع‌بندی هسته‌ای را برخلاف قانون اساسی دانسته است، لطفاً با توجه به اینکه حضرتعالی «حقوقدان» هستید، معاونین خود را نسبت به «قانون» توجیه کنید تا اظهارات آنان موجب تعجب «حقوقدانان» نشود.

منبع: فارس