۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

رحیمی: باید دفاع می‌کردم اما کمی تند رفتم

مدیرعامل باشگاه راه آهن کریستال گفت: به عنوان مدیرعامل راه آهن باید از حقوق باشگاهم دفاع می کردم ولی قبول دارم که در بیان برخی جملات از روی عصبانیت حرف‌هایی زدم که صحیح نبود.
کد خبر : ۲۵۴۲۲۶
صراط: مدیرعامل باشگاه راه آهن کریستال گفت: به عنوان مدیرعامل راه آهن باید از حقوق باشگاهم دفاع می کردم ولی قبول دارم که در بیان برخی جملات از روی عصبانیت حرف‌هایی زدم که صحیح نبود.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: راه آهن در دوره گذار توسط دادستانی اداره شد و برای واگذاری به مالکین جدید مراحل قانونی طی گردید و جا دارد از مسئولان دادستانی تشکر نمایم که با وجود همه مشکلات برای بقای این باشگاه ریشه دار همه تلاش خود را به کار بستند.

وی در خصوص وضعیت راه آهن کریستال ادامه داد :با اتفاقاتی که در خصوص رای کمیته استیناف رخ داد فرصت زیادی را از دست دادیم اما کادر فنی و بازیکنان همدل و هم قسم شدند و خوشبختانه تیم به ساحل آرامش رسیده است.در بازی با تراکتورسازی هم همه دیدند که تیم ما عملکرد شایسته ای داشت و قابل تحسین بود و انشاالله روند رو به رسد ما ادامه خواهد داشت.

رحیمی درمورد دعوتش به کمیته اخلاق اظهار داشت: دوستان در کمیته اخلاق من را دعوت کردند و من هم رفتم و در خصوص شکایت کمیته استیناف و آقای صالحی پاسخگو بودم. در مورد آن پرونده اتفاقاتی رخ داده بود که منجر به مصاحبه من در برنامه 90 شد و حرف‌هایم در آن برنامه دلخوری دکتر صالحی و همکارانشان در کمیته استیناف را به دنبال داشت. من به عنوان مدیرعامل راه آهن باید از حقوق باشگاهم دفاع می کردم ولی قبول دارم که در بیان برخی جملات از روی عصبانیت حرف‌هایی زدم که صحیح نبود.از همین جا هم از آقای صالحی و همکارانش عذرخواهی می کنم و امیدوارم همه ارکان موجود در فوتبال با همدلی برای اعتلای فوتبال گام بردارند.

رحیمی در پایان در مورد جذب بازیکن خارجی گفت:فرهاد کاظمی مسئول فنی تیم است و او تشخیص می دهد در چه منطقه و پستی تیم نیاز به بازیکن داخلی یا خارجی دارد و بنا به تشخیص او اقدام می کنیم.مالک باشگاه برای پیشرفت تیم همه گونه همکاری دارد و امیدوارم با ورود چنین اشخاص و مجموعه هایی فوتبال به سرمنزل مقصود برسد.
منبع: فارس