۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

محل بازی ایران-گوام به‌خاطر هتل تغییر کرد

دیدار تیم‌های ملی ایران و گوام از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه که قرار بود در کرج برگزار شود با تصمیم مدیر تیم ملی به ورزشگاه آزادی انتقال پیدا کرد.
کد خبر : ۲۵۴۲۴۲
صراط: دیدار تیم‌های ملی ایران و گوام از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه که قرار بود در کرج برگزار شود با تصمیم مدیر تیم ملی به ورزشگاه آزادی انتقال پیدا کرد.

تیم ملی فوتبال ایران از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روز 12 شهریورماه سال جاری در حالی در ورزشگاه آزادی از تیم ملی گوام میزبانی خواهد کرد که پیش از این طبق هماهنگی‌ها مقرر شده بود تا این دیدار در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود. با این حال امروز سایت فدراسیون فوتبال از تغییر محل بازی با درخواست سرمربی تیم ملی خبر داده بود که البته پروسه تغییر مکان بازی با تصمیم افشین پیروانی مدیر تیم ملی صورت گرفت و این تصمیم با موافقت فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی محقق شد.

به دلیل مقررات AFC و به خاطر این قانون که از محل اقامت تیم‌ها تا محل برگزاری مسابقات باید 45 دقیقه یا 30 کیلومتر مسیر باشد و البته به این دلیل که تیم ملی گوام قبول نکرد که در هتل المپیک اسکان پیدا کرده و آنها هتل استقلال را به عنوان محل اسکان خود انتخاب کردند، این مسیر حدود دو ساعت می‌شد که در نهایت پیروانی شخصاً تصمیم گرفت تا از چند هتل در کرج بازدید به عمل بیاورد اما به خاطر عدم وجود امکانات مناسب در هتل‌های این شهر در نهایت به خاطر اینکه دیدار در کرج می‌توانست تبعات بعدی از جمله جریمه و امتیاز منفی برای میزبانی ایران به همراه داشته باشد. مدیرفنی تیم ملی در نهایت تصمیم گرفت تا این بازی جابه‌جا شده و در ورزشگاه آزادی برگزار شود و فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی نیز در نهایت با این تصمیم موافقت کرده و این موضوع ارتباطی با کی‌روش نداشت چرا که او از میزبانی قبلی کرجی‌ها از بازی تیم ملی مقابل کویت در مقدماتی جام ملت‌های آسیا راضی بود و با این موضوع مشکلی نداشت.

*تیم ملی گوام باید از سفارت پاکستان در واشنگتن ویزا بگیرد

طی دو روز گذشته در خصوص سفر تیم ملی گوام به کشورمان اخباری منتشر شده بود که حاکی از شکایت و گلایه سرمربی تیم ملی این کشور از برخی برنامه‌ریزی‌ها برای دریافت ویزای ایران خبر می‌داد.

این در حالی است که بازیکنان تیم ملی گوام که در لیگ کشور آمریکا بازی می‌کنند آمریکایی تبار هستند و در این کشور نیز سکونت دارند در حالیکه فقط دوازده روز به زمان دیدار دو تیم ایران و گوام باقیمانده همچنان به سفارت پاکستان، حافظ منافع ایران در واشنگتن برای دریافت ویزای ایران مراجعه نکرده‌اند و آنها قرار است در فاصله یک هفته به سفرشان به ایران برای گرفتن روادید به این سفارتخانه بروند و این در حالی است که کشور گوام ایران را مجبور کرده است تا در یک کشور ثالث و دو ماه قبل از بازی دو تیم برای گرفتن ویزای این کشور اقدام کند که البته این موضوع هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت و علاوه بر اینکه این رفت و آمد هزینه‌بر بوده و وقت ملی‌پوشان را خواهد گرفت باعث می‌شود تا دست کادر فنی تیم ملی برای انتخاب نفرات بیشتر برای سفر به گوام بسته باشد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط گوام هتل