۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

حاشیه‌های دیدار پرسپولیس و ذوب آهن

درحالی پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن رفته که محسن بنگر پس از دو هفته نیمکت نشینی و سوشا مکانی پس از سه بازی محرومیت به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشتند.
کد خبر : ۲۵۴۴۱۹
صراط: دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن از ساعت 19:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شده است. دیداری که هم برای برانکو که تیمش در قعر جدول قرار گرفته و نیز برای یحیی که در مقابل تیم سابقش قرار گرفته است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دن گاسپار و اوسیانو کروز دستیاران کارلوس کی روش در جایگاه vip حاضر شده اند.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در ورزشگاه آزادی از خانواده دو شهید تقدیر کرد.

افشین پیروانی و مهرداد میناوند بازیکنان سابق پرسپولیس و لوکا ماریچ و مرتضی قدیمی پور بازیکنان فعلی این باشگاه با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

این دیدار در ابتدای بازی با حضور حدود 12 هزار تماشاگر پرسپولیسی و حدود 500 هوادار اصفهانی آغاز شد.

ذوب آهن با لباس سفید و پرسپولیس با لباس قرمز در این دیدار به مصاف یکدیگر رفته اند.

برای پرسپولیس، مکانی، عالیشاه، اومانا، بنگر، نوراللهی، طارمی، احمدزاده، کامیابی نیا، نوروزی، رضاییان و بابک حاتمی توسط برانکو در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

گل محمدی نیز در این دیدار، مظاهری، علی حمام، مهدی پور، حق وردی، نژادمهدی، قنبری، صادقی، اسماعیل فر، پهلوان، رضایی و رجب زاده را به میدان فرستاده است.

منبع: ایسنا