۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

تشویق شدید خطیبی در تبریز

بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و سیاه جامگان در ادامه رقابت های هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸.۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شده که نزدیک به یک هزار نفر از نزدیک نظاره گر این بازی هستند.
کد خبر : ۲۵۴۴۲۲
صراط: دو تیم گسترش فولاد تبریز و سیاه جامگان مشهد در ادامه رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۸.۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز و با قضاوت رضا کرمانشاهی و کمک های حسین طالقانی، سعید آل وردی و علی احمدی به مصاف هم رفتند که این نتیجه تا دقیقه ۵۵ با نتیجه یک بر صفر به سود تیم آبی پوش تبریزی در جریان است.

استقبال اندکی از این بازی از طرف هواداران تبریزی صورت گرفته ولی این تعداد اندک نیز در اوایل بازی به شدت رسول خطیبی سرمربی تبریزی تیم سیاه جامگان را تشویق کردند.

در دقیقه ۱۹ این بازی رضا کرمانشاهی داور این دیدار، پنالتی به نفع تیم گسترش فولاد تبریز گرفت که با اعتراض رسول خطیبی همراه بود و باتیستا نیز این پنالتی را نتوانست به گل تبدیل کند و محسن فروزان دروازه بان تیم مشهدی توپ را برگرداند که در برگشت داریوش شجاعیان موفق شد دروازه حریف را باز کند، البته در این صحنه نیز خطیبی اعتراض شدیدی داشت و معتقد بود بازیکن تیم گسترش فولاد زودتر از سوت داور به محوطه جریمه وارد شده است.

در دقیقه ۲۹ این بازی یوسف بخشی مربی تیم گسترش فولاد اعتراض های شدیدی به داور داشت که داور وی را اخراج کرد و بخشی مجبور شد از سکوهای ورزشگاه ادامه این بازی را دنبال کند.

منبع: مهر