۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

تساوی پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه اول

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شد.
کد خبر : ۲۵۴۴۲۳

صراط: در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس از ساعت 19 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که نیمه اول بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس بازی را هجوی آغاز کرد و در 5 دقیقه اول حملات گسترده‌ای را روی دروازه ذوب آهن انجام داد.

در دقیقه 7 مهدی طارمی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب آهن قرار گرفت که رشید مظاهری ضربه مهاجم پرسپولیس را مهار کرد.

در دقیقه 10 ضربه کاشته پرسپولیس تبدیل به اولین کرنر این تیم شد و ضربه کرنر زده شد و توپ پشت محوطه جریمه به هادی نوروزی رسید و شوت او با برخورد به تیرک دروازه‌ ذوب آهن دوباره به کرنر رفت که کرنر دوم حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

در دقیقه 13 شوت بازیکن ذوب آهن را سوشا مکانی به خوبی مهار کرد و توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر تبدیل به ضد حمله پرسپولیس شد.

در دقیقه 16 شوت مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس را رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب آهن مهار کرد.

تا دقیقه 18 بازیکنان پرسپولیس یک خطا وبازیکنان  ذوب آهن سه خطا مرتکب شدند.

در دقیقه 21 مهدی طارمی با یک توپ ربایی وارد محوطه جریمه ذوب آهن شد و بعد از دریبل دروازه‌بان توپ را با شوتی بی‌دقت به بالای دروازه زد.

تا دقیقه 31 مسابقه دچار افت شد و توپ بیشتر درمیانه میدان در جریان داشت.

در دقیقه 39 فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس با پاس اشتباه مدافع ذوب آهن صاحب توپ شد ولی نتوانست از این موقعیت تک به تک استفاده کند و توپ به کرنر رفت که این کرنر هم حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

علیرضا فغانی داور مسابقه است.

پیش از این مسابقه پرسپولیس با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول و ذوب آهن اصفهان با 3 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

منبع: فارس