۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

شاه مغرب: مجبوریم از اعراب روادید بگیریم

«محمد السادس» از اینکه کشورش مجبور به اعمال روادید برای مردم کشورهای عربی شده ابراز تأسف کرد و آن را در راستای مبارزه با تروریسم دانست.
کد خبر : ۲۵۴۵۰۱
صراط: «محمد سادس» پادشاه کشور مغرب همزمان که مردم کشورش را به تعامل خوب با پناهندگان دعوت می‌کرد،اعمال روادید برای مردمی که از دیگر کشورهای عربی به خصوص سوریه و لیبی به مغرب سفر می‌کنند را در راستای مبارزه با تروریسم دانست.

به گزارش روزنامه القدس العربی، «محمد السادس» که شب گذشته (پنج‌شنبه) به مناسبت 62مین سال «انقلاب پادشاه و مردم» صحبت می‌کرد؛ گفت: برخی کشورهای منطقه به دلیل از بین رفتن امنیت، اوضاع دشواری را تجربه می‌کنند و گسترش نا امنی و ترور مغرب را مجبور به اتخاذ تدابیر ویژه‌ای جهت تأمین امنیت خود کرده است.

پادشاه مغرب ادامه داد: متأسفم که مجبور به درخواست گذرنامه از مردم کشورهای عربی شده‌ایم؛ اعمال گذرنامه برای مردم کشورهای عربی به خصوص سوریه و لیبی علیه هیچ کسی نیست و شایسته نیست که از آن برداشت غیر برادرانه کنند.

پیش از این دیده‌بان حقوق بشر سوریه در گزارشی، مغرب را از جمله کشورهایی آورده بود که سخت‌گیری بسیاری در مقابل پناهندگان سوریه اعمال می‌کنند.
برچسب ها: صراط روادید مغرب