۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
خطیبی:

یک مدیر به من گفت تیمم را به تو می‌دهم و نگران داوری‌ها نباش!

سرمربی پیشین تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: مدیرعاملی با من تماس گرفت و گفت مربی تیم من شو و مسائل داوری را به من بسپار!
کد خبر : ۲۵۴۷۳۸
صراط: رسول خطیبی در خصوص کناره‌گیری‌اش از تیم سیاه‌جامگان گفت: من بعد از بازی با نفت تهران می‌خواستم از این تیم کناره‌گیری کنم، اما چون به من گفتند اگر تو برای بازی به گسترش به تبریز نیایی حرف و حدیث‌هایی ایجاد می‌شود، با تیم راهی تبریز شدم.

وی افزود: تصمیم من این بود که به خاطر عدم حضور در کلاس‌های مربیگری دیگر به این کار ادامه ندهم و وقتی دوره‌های مربیگری را به طور کامل پشت سر گذاشتم به مربیگری برگردم. با این حال در بازی با گسترش فولاد روی نیمکت نشستم و بعد از این بازی اتفاقاتی رخ داد که تصمیمم برای کناره‌گیری از تیم سیاه‌جامگان قطعی شد. متأسفانه رفتارهایی از سوی بعضی از مربیان در پایان این دیدار دیدم که واقعاً خجالت‌آور بود.

خطیبی در واکنش به این مسئله که هنوز پای صحبت‌هایش علیه فراز کمالوند است، گفت: من بعد از بازی با گسترش از هیچ فردی نام نبردم و اگر همکاران شما شیطنت نکنند مصاحبه من موجود است و می‌بینید که حتی یک کلمه هم نامی از فردی نیاوردم. اما باز هم تأکید می‌کنم یکسری از مربیان با کارهای پشت پرده و غیراخلاقی برنامه‌های خود را پیش می‌برند.

سرمربی پیشین سیاه‌جامگان در این باره افزود: قبل از شروع فصل یکی از مربیان لیگ برتری به من پیشنهاد داد سرمربی تیمش شوم و گفت نگران مسائل داوری نباشم و این مسائل را به خود او بسپارم. در حال حاضر همین مدیر یک مربی منشوری استخدام کرده و کارش را پیش می‌برد.

وی تصریح کرد: حرف من این است، چرا باید چنین مربیان منشوری در فوتبال ما باشند؟ چرا پشت امثال فرکی، گل‌محمدی، منصوریان، استیلی و... حرف نیست و فقط پشت سر برخیمربیان منشوری حرف و حدیث است؟! به عقیده من باید این افراد را از فوتبال بیرون انداخت تا فوتبال‌مان پاک شود. مطمئن باشید اگر امثال دادکان در این فوتبال بودند این مربیان جایی در تیم‌ها نداشتند.

منبع: تسنیم